bip.klembow.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Urzędu Gminy Klembów klembow.pl
Struktura Organizacyjna Urzędu strona główna 

Sekretarz

SEKRETARZ GMINY

Agnieszka Sosnowska

Piętro I - pokój nr 15

Dostępna w godzinach pracy urzędu

Zadzwoń (29) 753-88-18 Napisz sekretarz@klembow.pl

Zakres obowiązków

1. Sekretarz zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu i warunki jego działania oraz inne zadania powierzone przez Wójta.

2. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:

  1. nadzór nad zapewnieniem warunków organizacyjnych i technicznych sprawnego funkcjonowania Urzędu,
  2. realizowanie zadań Urzędu oraz tworzenie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy,
  3. organizowanie i planowanie pracy Urzędu, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę interesantów, sprawny obieg dokumentów oraz załatwianie skarg i wniosków,
  4. wdrażanie nowoczesnych metod organizacji,
  5. rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między pracownikami Urzędu,
  6. ustalanie i monitorowanie realizacji procedur kontroli wewnętrznej Urzędu,
  7. przestrzegania dyscypliny pracy w Urzędzie,
  8. nadzór nad przygotowywaniem i obsługą pracy Wójta,
  9. przyjmowania ustnego oświadczenia ostatniej woli spadkodawców,
  10. nadzór nad przygotowaniem materiałów w tym projektów uchwał na sesje Rady,
  11. nadzór, we współpracy ze Skarbnikiem Gminy, nad racjonalnym gospodarowaniem środkami rzeczowymi Urzędu,
  12. nadzór nad zapewnieniem sprawnego funkcjonowania w Urzędzie środków łączności oraz sprawnego i prawidłowego funkcjonowania systemu informatycznego,
  13. nadzór nad działalnością archiwum zakładowego,
  14. koordynuje organizację szkoleń i narad pracowniczych,
  15. zapewnia prawidłowy przebieg wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego, wyborów do Sejmu i Senatu, wyborów Prezydenta RP, wyborów do Parlamentu Europejskiego oraz referendów ogólnokrajowych i lokalnych,
  16. prowadzi rejestr zarządzeń Wójta oraz rejestr upoważnień i pełnomocnictw wydanych pracownikom,
  17. koordynacja działań związanych z zabezpieczeniem mienia Urzędu,
  18. wykonywanie innych zadań powierzonych przez Wójta.
 

Opublikowane przez: Marcin Sawicki | Data wprowadzenia: 2015-07-30 11:50:23 | Data modyfikacji: 2020-02-28 09:41:50.

Zobacz:
 Wójt .  Sekretarz .  Skarbnik .  Referat Planowania i Finansów (RPF) .  Referat Inwestycji (RI) .  Referat Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska (GOŚ) .  Zastępca Kierownika USC, dowody osobiste (USC) .  Stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych (ŚZ) .  Stanowisko ds. zamówień publicznych (ZP) .  Stanowiska ds. ewidencji ludności i działalności gospodarczej (EL) .  Stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi Rady Gminy (OR) .  Stanowisko ds. informatyki (IG) .  Stanowisko ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i kontroli w terenie - OC .  Stanowisko ds. promocji i współpracy z organizacjami pozarządowymi (POP) .  Stanowisko ds. kancelaryjnych (BOI) .  Inspektor Ochrony Danych Osobowych Urzędu Gminy w Klembowie (IOD) .  Koordynator ds. dostępności .  Procedura sygnalisty . 
Data wprowadzenia: 2015-07-30 11:50:23
Data modyfikacji: 2020-02-28 09:41:50
Opublikowane przez: Marcin Sawicki
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.klembow.pl