Nie aktywne
Wójt Gminy Klembów ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: od Referenta do Inspektora w Referacie Inwestycji |
OFERTA PRACY NA WOLNE STANOWISKO
OD REFERENTA DO INSPEKTORA W REFERACIE INWESTYCJI W URZĘDZIE GMINY W KLEMBOWIE
WÓJT GMINY KLEMBÓW OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Klembów , ul Gen. Franciszka Żymirskiego 38, 05-205 KlembÓw Stanowisko pracy:od Referenta do Inspektora w Referacie Inwestycji
- Wymiar czasu pracy: 1 etat
- Wymagania niezbędne:
Do konkursu może przystąpić osoba, która:
- jest obywatelem polskim,
- posiada pełna zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- posiada wykształcenie wyższe lub średnie techniczne w zakresie: budownictwa, geodezji, drogownictwa lub pokrewne
- posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy w samorządzie gminnym na podobnym stanowisku.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa warunkujących prawidłową realizację zadań, w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, Prawo budowlane, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Prawo Zamówień Publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw,
- znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych MS Office,
- umiejętność redagowania pism,
- odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań.
- Zakres wykonywanych zadań:
- udział w komisjach odbiorowych inwestycji gminnych od wykonawców,
- udział w komisjach przetargowych,
- uzgadnianie inwestycji w Zespole Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Wołominie,
- nadzory inwestycji gminnych,
- uzgadnianie dokumentacji projektowej we właściwych organach,
- współpraca z Powiatowym i Wojewódzkim Inspektoratem Nadzoru Budowlanego,
- uzyskiwanie wymaganych prawem zezwoleń i decyzji w tym pozwolenia na budowę,
- nadzór merytoryczny nad prowadzonymi inwestycjami,
- prowadzenie dziennika korespondencji,
- zawieranie umów użyczenia gruntów pod budowy inwestycji liniowych,
- zawieranie umów z mieszkańcami na budowę przyłączy wodociągowych,
- odbiory pogwarancyjne wykonanych inwestycji i ich rozliczanie,
- prowadzenie inwestycji z zakresu oświetlenia ulicznego,
- opracowywanie technicznych warunków realizacji inwestycji,
- archiwizowanie dokumentacji,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta.
- Wymagane dokumenty:
- podpisany własnoręcznie życiorys - CV z opisem pracy zawodowej,
- podpisany własnoręcznie list motywacyjny - z wyszczególnieniem o jakie stanowisko kandydat się ubiega,
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego do pobrania tutaj,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie (dyplom),
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, kserokopie dokumentów poświadczających odbyte kursy, szkolenia,
- kserokopia dowodu osobistego,
- podpisane oświadczenie według wzoru dostępnego do pobrania tutaj, że kandydat:
a) posiada pełną zdolność do czynności prawnych, b) korzysta z pełni praw publicznych, c) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d) posiada obywatelstwo polskie, e) wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1182). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego "Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego.
- Warunki pracy:
- praca przy komputerze, w pomieszczeniu o dwóch stanowiskach pracy,
- stanowisko wyposażone w odpowiednie urządzenia i meble,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak jest w budynku windy.
- Wskaźnik zatrudnienia:
- w miesiącu październiku 2015 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Klembowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
- Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zaklejonych kopertach z dopiskiem "Nabór na stanowisko od referenta do inspektora w Referacie Inwestycji w Urzędzie Gminy w Klembowie" w terminie do dnia 2 grudnia 2015 roku - Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Klembowie, lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klembowie ul. Gen. F. Żymirskiego 38, 05 - 205 Klembów (decyduje data wpływu).
- Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Klembów oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Klembowie
Klembów, 17 listopada 2015 r.
Wójt Gminy Klembów Rafał Mathiak
Dokumenty do pobrania
- Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie
- Oświadczenie
|
|
Opublikowane przez: Jarosław Przybysz | Data wprowadzenia: 2015-12-16 15:51:44.
Data wprowadzenia: 2015-12-16 15:51:44 Opublikowane przez: Jarosław Przybysz
|