Nie aktywne
Inspektora ds. Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Referacie Inwestycji i Rozwoju Gminy |
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KLEMBÓW |
I. Stanowisko urzędnicze |
Inspektora ds. Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Referacie Inwestycji i Rozwoju Gminy |
II. Wymiar czasu pracy |
1 etat |
III. Miejsce pracy |
Urząd Gminy Klembów ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38 05-205 Klembów |
IV. Rodzaj stosunku pracy |
umowa o pracę |
V. Niezbędne wymagania kandydatów |
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym z zakresu ochrony środowiska.
- Co najmniej 4 letni staż pracy ogółem i co najmniej 3 letni staż pracy na podobnym stanowisku.
- Znajomość przepisów ustaw: Prawo ochrony środowiska , o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o cenach oddziaływania na środowisko, o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, o lasach, o ochronie przyrody, o odpadach, Prawo wodne, o samorządzie gminnym , Przepisy Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Prawo zamówień publicznych, Ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w Administracji, Ustawa o ochronie danych osobowych.
- Bardzo dobra obsługa komputera i innych urządzeń biurowych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
|
VI. Dodatkowe wymagania od kandydatów |
- Preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego, administracji rządowej lub w innych budżetowych jednostkach organizacyjnych w zakresie objętym konkursem.
- Prawo jazdy kat. B.
- Umiejętności : redagowania pism, analizy i syntezy informacji, organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole, samodzielnego rozwiązywania problemów.
|
VII. Warunki pracy |
- Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Klembowie ul .gen. Franciszka Żymirskiego 38 , 05-205 Klembów, Referat ds. Inwestycji i Rozwoju Gminy.
- Obowiązuje 8-godzinna norma dobowa i przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu czasu pracy, miesięcznym okresie rozliczeniowym ( praca w poniedziałki od 8.00 do 17.00 , od wtorku do czwartku od godz. 8.00 do 16.00, piątek od godz. 8.00 do 15.00 ).
- Praca z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy ( powyżej 4 godziny dziennie ), obsługa urządzeń technicznych i narzędzi informatycznych.
- Praca biurowa w siedzibie Urzędu, związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, ale wymagająca również wyjazdów służbowych w teren ( wizja w terenie, interwencja itp.).
- U pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.
|
VIII. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
- Prowadzenie spraw wynikających z zakresu ochrony środowiska i ochrony przyrody w tym m.in. związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, wydawaniem decyzji zezwalających na usuwanie drzew i krzewów, udziałem w pracach nad formami ochrony przyrody i ochrony zwierząt, bieżącą kontrolą i monitorowaniem zasad i warunków przestrzegania przepisów z ochrony środowiska, gospodarką wodną , ściekową, gospodarką odpadami, utrzymania czystości i porządku w gminie.
- Prowadzenie akcji edukacyjnych w zakresie ochrony środowiska.
- Z zakresu geologii - opiniowanie dokumentacji na rozpoznawanie złóż, wydobywanie kopalin itp.
- Szacowanie strat wynikłych warunkami atmosferycznymi w gospodarstwach rolnych.
- Przygotowywanie dokumentów z zakresu prowadzenia spraw takich jak : sprawozdania, projekty regulaminów, planów uchwał ).
- Współpraca z organami administracji rządowej, samorządowej oraz jednostkami i komórkami organizacyjnymi gminy w w/w sprawach.
- Inne prace zlecone przez Wójta , Kierownika Referatu związane z zagadnieniami stanowiska pracy.
|
IX. Wymagane dokumenty |
- CV - życiorys z opisem pracy zawodowej - podpisany odręcznie.
- List motywacyjny - podpisany odręcznie.
- Kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego do pobrania tutaj
- Kserokopie świadectw pracy ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ).
- Kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.
- Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami , które wykonuje w ramach obowiązków służbowych wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega.
- Inne dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji i umiejętności.
|
X. Miejsce i termin złożenia dokumentów |
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 15 czerwca 2012 roku do godz. 1500 pod adresem:
Urząd Gminy Klembów
ul. gen. Franciszka Żymirskiego 38
05-205 Klembów
( sekretariat pok. 13 )
w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
"NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE INSPEKTOR DO SPRAW ROLNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA W REFERACIE INWESTYCJI I ROZWOJU GMINY ".
Aplikacje , które wpłyną po wyżej określonym terminie ( decyduje data wpływu do Urzędu ) , nie będą rozpatrywane.
|
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert |
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Klembowie ( pok. 17 ) w dniu 18 czerwca 2012r. o godz. 10.00
Z regulaminem naboru na wolne stanowisko urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Klembów www.bip.klembow.pl (Zarządzenie Nr 28.2011 Wójta Gminy Klembów z dnia 16 sierpnia 2011r. w sprawie ustalenia Regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Klembów) .
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w tabelce poniżej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Klembowie , niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.
|
XII. Inne informacje |
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę , zobowiązany jest przedłożyć oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie , zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzającego brak przeciwwskazań zdrowotnych - zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy.
Nie złożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.
Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na okres próbny nieprzekraczający 3 miesięcy w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu :
- w zakresie wymagań i zadań : Pan Stanisław Żak - Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju Gminy - tel. 29 777 99 40 ; 29 777 90 85 wew. 116
- w zakresie procedury naboru i spraw formalnych : Pani Helena Krajewska - Sekretarz Gminy Tel. 29 777 92 62 ; 29 777 90 85 wew. 121
|
DOKUMENTY POWIĄZANE | POBIERZ |
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne |
-
|
Informacja Wójta Gminy Klembów o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze |
|
Informacja Wójta Gminy Klembów w sprawie obsadzenia stanowiska urzędniczego |
-
|
|
|
Opublikowane przez: Jarosław Przybysz | Data wprowadzenia: 2012-06-01 13:15:40 | Data modyfikacji: 2013-04-10 15:09:29.
Data wprowadzenia: 2012-06-01 13:15:40 Data modyfikacji: 2013-04-10 15:09:29 Opublikowane przez: Jarosław Przybysz
|