Nie aktywne
Podinspektor/Inspektor d s. opłat za odpady komunalne w Urzędzie Gminy Klembów, ul. gen. Franciszka Żymirskiego 38. |
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KLEMBÓW |
I. Stanowisko urzędnicze |
Podinspektor/Inspektor d s. opłat za odpady komunalne w Urzędzie Gminy Klembów, ul. gen. Franciszka Żymirskiego 38. |
II. Wymiar czasu pracy |
1 etat |
III. Miejsce pracy |
Urząd Gminy Klembów ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38 05-205 Klembów |
IV. Podstawa prawna zatrudnienia. |
Umowa o pracę na czas określony , a po sprawdzeniu wiadomości i umiejętności w przyswajaniu zagadnień i należytym wykonywaniu zadań na czas nieokreślony. |
V. Niezbędne wymagania kandydatów |
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku
- niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie , preferowane wyższe z zakresu finansów, rachunkowości , ochrony środowiska lub pokrewne .
- staż pracy minimum 2 lata , preferowane doświadczenie zawodowe i praktyczne umiejętności w jednostkach samorządu terytorialnego, administracji rządowej lub w innych budżetowych jednostkach organizacyjnych z zakresu ochrony środowiska , księgowości podatków i opłat lokalnych,
|
VI. Dodatkowe wymagania od kandydatów |
- znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz stosowaniu ustaw o odpadach gospodarce komunalnej, ochronie środowiska w gminach i utrzymaniu czystości i porządku w gminach ,znajomość ustaw o samorządzie gminnym , ustawy o finansach publicznych , podatkach i opłatach lokalnych , przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o finansach publicznych,
- biegła znajomość posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz znajomość pakietu biurowego Office.
- rzetelność, samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, sumienność i umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu, duża odporność na stres,
- łatwość przyswajania wiedzy, chęć podnoszenia kwalifikacji,
- prawo jazdy kat. B,
|
VII. Warunki pracy |
- Miejsce wykonywania pracy : Urząd Gminy Klembów, ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38, 05-205 Klembów.
- Obowiązuje 8-godzinna norma dobowa i przeciętnie 40 - godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu czasu pracy, miesięcznym okresie rozliczeniowym , ( praca : w poniedziałki od godz. 8.00 do godz. 17.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00 do godz. 16.00 , w piątek od godz. 8.00 do godz. 15.00 )
- Praca z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy ( minimum 4 godz. dziennie ) , obsługa urządzeń technicznych i narzędzi informatycznych .
- Praca biurowa w siedzibie Urzędu związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, ale wymagająca również wyjazdów służbowych w teren ( wizja w terenie , kontrole, interwencje itp. )
- U pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych .
- Możliwość do podwyższania kwalifikacji.
- Przewidywane wynagrodzenie : od 1680,- do 3400,- złotych brutto w stosunku miesięcznym.
|
VIII. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
- Obsługa systemu do rozliczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi ,
- Przyjmowanie, weryfikacja oraz wprowadzanie do systemu danych z deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami od nowoprzybyłych właścicieli nieruchomości.
- Stosowanie przepisów Ordynacji podatkowej w sprawach dotyczących opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi .
- Prowadzenie windykacji i egzekucji opłat.
- Prowadzenie rachunkowości i księgowości dotyczącej gospodarki odpadami komunalnymi z wykorzystaniem systemu informatycznego.
- Opracowanie informacji przewidzianych do udostępnienia w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie Internetowej Urzędu oraz w sposób zwyczajowo przyjęty.
- Opracowanie raportów z dokonywanych corocznych analiz stanu gospodarki odpadami komunalnymi, w celu weryfikacji możliwości technicznych i organizacyjnych gminy w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi w tym :
- kosztów poniesionych w związku z odbieraniem, odzyskiem, recyklingiem i
- unieszkodliwianiem odpadów komunalnych,
- liczby mieszkańców,
- liczby właścicieli nieruchomości, którzy nie zawarli umowy, o której mowa w ustawie, w imieniu których gmina powinna podjąć działania,
- ilości odpadów komunalnych wytwarzanych na terenie gminy,
- Analiza danych i przygotowanie danych do sprawozdań.
|
IX. Wymagane dokumenty |
- życiorys ( CV ) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego do pobrania tutaj
- kserokopie świadectw pracy ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem )
- kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- oświadczenie kandydata , że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów,
- inne dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji i umiejętności.
Dokumenty Aplikacyjne : CV powinno być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U.z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm. ) Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Publicznej moich danych osobowych , zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm. ) |
X. Miejsce i termin złożenia dokumentów |
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 30 kwietnia 2014 roku pod adresem:
Urząd Gminy Klembów ul. gen. Franciszka Żymirskiego 38 05-205 Klembów ( sekretariat pok. 13 )
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Oferta pracy na stanowisko Inspektor / Podinspektor ds. opłat za odpady komunalne w Urzędzie Gminy Klembów " Aplikacje , które wpłyną po wyżej określonym terminie ( decyduje data wpływu do Urzędu ) , nie będą rozpatrywane. |
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert |
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Klembowie ( pok. 17 ) w dniu 08 maja 2014r. o godz. 10.00
Z regulaminem naboru na wolne stanowisko urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Klembów www.bip.klembow.pl (Zarządzenie Nr 28.2011 Wójta Gminy Klembów z dnia 16 sierpnia 2011r. w sprawie ustalenia Regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Klembów) . Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w tabelce poniżej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Klembowie , niezwłocznie po przeprowadzonym naborze. |
XII. Informacje dodatkowe o naborze |
- Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej z podaniem imion i nazwisk kandydatów oraz ich miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów art. 25 Kodeksu Cywilnego tj. miejscowość , w której osoba przebywa z zamiarem pobytu stałego.
- Informacje o kandydatach , którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze.
- Wyłonieni kandydaci zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną ze wskazaniem miejsca rozmowy , daty i godziny.
- Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Klembowie przez okres 1 miesiąca.
- Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru.
- Dokumenty kandydatów nie zakwalifikowanych zostają zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procedury naboru. Likwidacja dokumentów dokonuje się w kadrach Urzędu Gminy w Klembowie sporządzając protokół zniszczenia.
|
XIII. Inne informacje |
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę , zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie staż , oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych - zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy.
Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na okres próbny nieprzekraczający 3 miesięcy w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika lub na czas określony , wyznaczony przez pracodawcę.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: w zakresie procedury naboru i spraw formalnych : Pani Helena Krajewska - Sekretarz Gminy - tel. 29 777 92 62. |
DOKUMENTY POWIĄZANE |
POBIERZ |
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne |
|
Informacja Wójta Gminy Klembów o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze |
|
Informacja Wójta Gminy Klembów w sprawie obsadzenia stanowiska urzędniczego |
|
|
|
Opublikowane przez: Jarosław Przybysz | Data wprowadzenia: 2014-04-10 11:05:42 | Data modyfikacji: 2014-06-17 15:52:29.
Data wprowadzenia: 2014-04-10 11:05:42 Data modyfikacji: 2014-06-17 15:52:29 Opublikowane przez: Jarosław Przybysz
|