OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KLEMBÓW |
I. Stanowisko urzędnicze |
Inspektor ds. planowania przestrzennego i gospodarki nieruchomościami w Referacie Inwestycji i Rozwoju Gminy |
II. Wymiar czasu pracy |
1 etat |
III. Miejsce pracy |
Urząd Gminy Klembów ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38 05-205 Klembów |
IV. Rodzaj stosunku pracy |
umowa o pracę |
V. Niezbędne wymagania kandydatów |
- Jest obywatelem polskim.
- Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
- Posiada wykształcenie wyższe o kierunku gospodarka przestrzenna lub pokrewne.
- Posiada co najmniej 3 - letni staż pracy w administracji samorządu terytorialnego , lub administracji pokrewnej.
|
VI. Dodatkowe wymagania od kandydatów |
- Doświadczenie w pracy przy stosowaniu przepisów ustawy o gospodarce przestrzennej i gospodarki nieruchomościami.
- Wiedza ogólna : znajomość przepisów prawa funkcjonowania samorządu terytorialnego, oraz kodeksu postępowania administracyjnego.
- Wiedza specjalistyczna: znajomość przepisów prawa o gospodarce przestrzennej i gospodarka nieruchomościami.
- Umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa.
- Umiejętność biegłej obsługi komputera w środowisku Windows.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność planowania i organizacji pracy.
- Odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań.
|
VII. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
- Prowadzenie spraw z zakresu planowania przestrzennego jak: wypisy , wyrysy z planu zagospodarowania gminy.
- Sporządzanie decyzji o warunkach zabudowy.
- Regulowanie stanów prawnych nieruchomości należących do gminy.
- Sporządzanie decyzji o naliczeniu opłaty adiacenckiej.
|
VIII. Wymagane dokumenty |
- CV - życiorys z opisem pracy zawodowej - podpisany odręcznie.
- List motywacyjny - podpisany odręcznie.
- Kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego do pobrania tutaj
- Kopia dowodu osobistego.
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.
- Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy, lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy.
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
- Podpisane oświadczenie, że kandydat:
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
- korzysta z pełni praw publicznych,
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada obywatelstwo polskie,
- wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U.z 2002r. nr 101, poz.926 ze zm.)
- Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego " Zapytania o udzielenie informacji o osobie " z Krajowego Rejestru Karnego".
|
IX. Miejsce i termin złożenia dokumentów |
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy ( pokój nr 10 ) lub przesłać na adres Urzędu Gminy Klembów, ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38 , 05-205 Klembów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko Inspektora ds. zamówień publicznych" do dnia 18 listopada 2011r. godz. 1500
|