Nie aktywne
Wójt Gminy Klembów ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko pracy: Sekretarza Gminy |
OFERTA PRACY NA WOLNE STANOWISKO
Sekretarz Gminy
WÓJT GMINY KLEMBÓW OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO PRACY
Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Klembów , ul Gen. Franciszka Żymirskiego 38, 05-205 Klembów Stanowisko pracy: Sekretarz Gminy
- Stanowisko i miejsce w strukturze organizacyjnej
Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu stanowisko Sekretarza Gminy jest stanowiskiem samodzielnym i bezpośrednio podlega Wójtowi Gminy.
- Wymiar czasu pracy: pełny etat.
- Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem naboru winien spełniać:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw Publicznych,
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa, umyślne ściganie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowana opinią,
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań pracownika na stanowisku sekretarza gminy,
- wykształcenie wyższe, prawnicze lub administracyjne,
- wymagany staż pracy - co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach wymienionych w art.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U.Nr 223, poz. 1458 ze zm.) , w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym,
- znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy, z zakresu finansów publicznych, prawa zamówień publicznych.
- Wymagania dodatkowe pożądane od kandydata:
- doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi,
- dyspozycyjność i rzetelność w wykonywaniu zadań,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- umiejętność kierowania pracą zespołu pracowników,
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
- zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
- wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach indywidualnych obywateli w zakresie upoważnienia wydanego przez Wójta,
- opracowywanie projektów i zmian Statutu Gminy i Regulaminu OrganizacyjnegoUrzędu , Regulaminu Pracy Urzędu,
- nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr i organizacją szkoleń,
- współpraca z sołtysami i zapewnienie udziału przedstawiciela Urzędu na zebraniach wiejskich,
- nadzór nad wyglądem budynku Urzędu i jego otoczenia,
- planowanie kosztów utrzymania urzędu,
- nadzorowanie pod względem celowości i gospodarności wydawania środków finansowych na materiały i urządzenia biurowe,
- współpraca z Radą Gminy , odpowiedzialność za właściwe przygotowanie materiałów pod obrady rady,
- koordynowanie zadań związanych ze spisami,
- wykonywanie funkcji pełnomocnika ds. wyborów,
- organizacja pracy w Urzędzie i odpowiedzialność za prawidłowość funkcjonowania komórek organizacyjnych,
- nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników porządku i dyscypliny pracy, zasad oraz przestrzeganiem zasad i trybu postępowania z dokumentacją urzędową na podstawie instrukcji kancelaryjnej,
- nadzór nad terminowym i należytym załatwianiem skarg, wniosków i postulatówkierowanych do komórek organizacyjnych,
- nadzór nad właściwą obsługą interesantów, w tym nadzorowanie przestrzegania zasad rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli,
- sprawowanie bezpośrednio nadzoru nad pracą i realizacją zadań wykonywanych przez poszczególne komórki organizacyjne:
- Samodzielne stanowisko pracy ds. Ewidencji Ludności , Spraw Organizacyjno-Kadrowych.
- Samodzielne stanowisko pracy ds. obsługi Rady Gminy i jej organów, działalności gospodarczej, spraw socjalnych, archiwum zakładowego.
- Samodzielne stanowisko pracy ds. kancelaryjnych i gospodarczych urzędu.
- Samodzielne stanowisko pracy ds. Informatyzacji.
- wykonywanie innych zadań związanych z funkcjonowaniem Urzędu zleconych przez Wójta.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys zawodowy (CV) zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego do pobrania tutaj,
- kopia lub odpis dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe,
- kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach warunkujących dopuszczenie do udziału w konkursie ( tj. świadectwa pracy, w przypadku bieżącego zatrudnienia umowy o pracę , zaświadczenie pracodawcy),
- zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych,
- zaświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań pracownika na stanowisku Sekretarza Gminy,
- kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu , potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiałby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu.
- Forma, miejsce i czas składania ofert:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 30 grudnia 2014r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem i nazwiskiem i adresem kandydata oraz dopiskiem "NABÓR NA STANOWISKO SEKRETARZA GMINY"
- osobiście w godzinach pracy urzędu w Sekretariacie Urzędu Gminy w Klembowie ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38, 05-205 Klembów, pok. 13,
- listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
Urząd Gminy w Klembowie, ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38, 05-205 Klembów.
- Informacje pozostałe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci, których oferty spełnia wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP www.bip.klembw.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy. Zatrudniona zostanie osoba, która w postępowaniu kwalifikacyjnym uzyska najwyższą liczbę punktów. W sprawie naboru informacji udziela Helena Krajewska, w godz. od 9.00 do 14.00, tel. 29 777 92 62
Uwaga!!! Zmiana treści ogłoszenia. Punkt 7 - Dla ofert dostarczonych listownie liczy się data wpływu.
Wójt Gminy Klembów Rafał Mathiak
Dokumenty do pobrania
- Lista kandydatów uczestniczących w naborze spełniających wymagania formalne
- Informacja o wynikach przeprowadzonego naboru
|
|
Opublikowane przez: Jarosław Przybysz | Data wprowadzenia: 2014-12-12 13:18:42 | Data modyfikacji: 2015-01-13 14:33:32.
Data wprowadzenia: 2014-12-12 13:18:42 Data modyfikacji: 2015-01-13 14:33:32 Opublikowane przez: Jarosław Przybysz
|