bip.klembow.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Urzędu Gminy Klembów klembow.pl
Oferty Pracy > Nie aktywne strona główna 

Nie aktywne

Wójt Gminy Klembów ogłasza nabór na wolne
kierownicze stanowisko pracy: Sekretarza Gminy

OFERTA PRACY NA WOLNE STANOWISKO

Sekretarz Gminy

WÓJT GMINY KLEMBÓW OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO PRACY

Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Klembów , ul Gen. Franciszka Żymirskiego 38, 05-205 Klembów
Stanowisko pracy: Sekretarz Gminy

  1. Stanowisko i miejsce w strukturze organizacyjnej

    Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu stanowisko Sekretarza Gminy jest stanowiskiem samodzielnym i bezpośrednio podlega Wójtowi Gminy.

  2. Wymiar czasu pracy: pełny etat.
  3. Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem naboru winien spełniać:
    • obywatelstwo polskie,
    • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw Publicznych,
    • nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa, umyślne ściganie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • cieszy się nieposzlakowana opinią,
    • stan zdrowia pozwalający na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań pracownika na stanowisku sekretarza gminy,
    • wykształcenie wyższe, prawnicze lub administracyjne,
    • wymagany staż pracy - co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach wymienionych w art.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U.Nr 223, poz. 1458 ze zm.) , w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym,
    • znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy, z zakresu finansów publicznych, prawa zamówień publicznych.
  4. Wymagania dodatkowe pożądane od kandydata:
    • doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi,
    • dyspozycyjność i rzetelność w wykonywaniu zadań,
    • umiejętność podejmowania decyzji,
    • umiejętność kierowania pracą zespołu pracowników,
  5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
    • zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
    • wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach indywidualnych obywateli w zakresie upoważnienia wydanego przez Wójta,
    • opracowywanie projektów i zmian Statutu Gminy i Regulaminu OrganizacyjnegoUrzędu , Regulaminu Pracy Urzędu,
    • nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr i organizacją szkoleń,
    • współpraca z sołtysami i zapewnienie udziału przedstawiciela Urzędu na zebraniach wiejskich,
    • nadzór nad wyglądem budynku Urzędu i jego otoczenia,
    • planowanie kosztów utrzymania urzędu,
    • nadzorowanie pod względem celowości i gospodarności wydawania środków finansowych na materiały i urządzenia biurowe,
    • współpraca z Radą Gminy , odpowiedzialność za właściwe przygotowanie materiałów pod obrady rady,
    • koordynowanie zadań związanych ze spisami,
    • wykonywanie funkcji pełnomocnika ds. wyborów,
    • organizacja pracy w Urzędzie i odpowiedzialność za prawidłowość funkcjonowania komórek organizacyjnych,
    • nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników porządku i dyscypliny pracy, zasad oraz przestrzeganiem zasad i trybu postępowania z dokumentacją urzędową na podstawie instrukcji kancelaryjnej,
    • nadzór nad terminowym i należytym załatwianiem skarg, wniosków i postulatówkierowanych do komórek organizacyjnych,
    • nadzór nad właściwą obsługą interesantów, w tym nadzorowanie przestrzegania zasad rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli,
    • sprawowanie bezpośrednio nadzoru nad pracą i realizacją zadań wykonywanych przez poszczególne komórki organizacyjne:
      1. Samodzielne stanowisko pracy ds. Ewidencji Ludności , Spraw Organizacyjno-Kadrowych.
      2. Samodzielne stanowisko pracy ds. obsługi Rady Gminy i jej organów, działalności gospodarczej, spraw socjalnych, archiwum zakładowego.
      3. Samodzielne stanowisko pracy ds. kancelaryjnych i gospodarczych urzędu.
      4. Samodzielne stanowisko pracy ds. Informatyzacji.
    • wykonywanie innych zadań związanych z funkcjonowaniem Urzędu zleconych przez Wójta.
  6. Wymagane dokumenty:
    • życiorys zawodowy (CV) zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni,
    • list motywacyjny,
    • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego do pobrania tutaj,
    • kopia lub odpis dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe,
    • kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach warunkujących dopuszczenie do udziału w konkursie ( tj. świadectwa pracy, w przypadku bieżącego zatrudnienia umowy o pracę , zaświadczenie pracodawcy),
    • zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych,
    • zaświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań pracownika na stanowisku Sekretarza Gminy,
    • kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu , potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
    • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiałby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu.
  7. Forma, miejsce i czas składania ofert:

    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 30 grudnia 2014r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem i nazwiskiem i adresem kandydata oraz dopiskiem "NABÓR NA STANOWISKO SEKRETARZA GMINY"

    • osobiście w godzinach pracy urzędu w Sekretariacie Urzędu Gminy w Klembowie ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38, 05-205 Klembów, pok. 13,
    • listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
      Urząd Gminy w Klembowie,
      ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38,
      05-205 Klembów.
  8. Informacje pozostałe:

    Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    Kandydaci, których oferty spełnia wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
    Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP www.bip.klembw.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
    Zatrudniona zostanie osoba, która w postępowaniu kwalifikacyjnym uzyska najwyższą liczbę punktów.
    W sprawie naboru informacji udziela Helena Krajewska, w godz. od 9.00 do 14.00, tel. 29 777 92 62

Uwaga!!! Zmiana treści ogłoszenia.
Punkt 7 - Dla ofert dostarczonych listownie liczy się data wpływu.

Wójt Gminy Klembów
Rafał Mathiak

 

Dokumenty do pobrania

  1. Naciśni>Lista kandydatów uczestniczących w naborze spełniających wymagania formalne
  2. Naciśni>Informacja o wynikach przeprowadzonego naboru
 

Opublikowane przez: Jarosław Przybysz | Data wprowadzenia: 2014-12-12 13:18:42 | Data modyfikacji: 2015-01-13 14:33:32.

Zobacz:
 Zakończone . 
Data wprowadzenia: 2014-12-12 13:18:42
Data modyfikacji: 2015-01-13 14:33:32
Opublikowane przez: Jarosław Przybysz
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.klembow.pl