bip.klembow.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Urzędu Gminy Klembów klembow.pl
Oferty Pracy > Nie aktywne strona główna 

Nie aktywne

Wójt Gminy Klembów ogłasza nabór na wolne
stanowisko pracy: Inspektor ds. wymiaru i poboru
podatków

OFERTA PRACY NA WOLNE STANOWISKO

INSPEKTORA DS. WYMIARU I POBORU PODATKÓW W URZĘDZIE GMINY W KLEMBOWIE

WÓJT GMINY KLEMBÓW OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Klembów , ul Gen. Franciszka Żymirskiego 38, 05-205 Klembów
Stanowisko pracy: Inspektor ds. wymiaru i poboru podatków

  1. Wymiar czasu pracy: 1 etat
  2. Wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie,
    • wykształcenie wyższe magisterskie o profilu: ekonomia, finanse, rachunkowość,
    • staż pracy - 3 lata pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub 1 rok pracy na podobnym stanowisku związanym z podatkami w jednostce samorządu terytorialnego,
    • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    • nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • nieposzlakowana opinia.
  3. Wymagania dodatkowe:
    • znajomość ustawy Ordynacja podatkowa,
    • znajomość ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku leśnym,
    • znajomość ustawy o opłacie skarbowej,
    • znajomość ustawy o finansach publicznych,
    • znajomość ustawy o rachunkowości,
    • znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
    • znajomość ustawy o dochodach JST,
    • znajomość ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,
    • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
    • umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz znajomość obsługi komputera w zakresie systemu MS Office ( Word, Exel),
    • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
    • samodzielność, dokładność, rzetelność.
  4. Zakres wykonywanych zadań:
    • Wymiar i księgowość podatków lokalnych od osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, jak niżej:
      a) podatku od nieruchomości
      b) podatku rolnego i leśnego
      c) podatku od środków transportowych
    • Kontrola poprawności składanych informacji i deklaracji podatkowych stanowiących podstawę do ustalenia wysokości zobowiązania podatkowego.
    • Dokonywanie wymiaru i korekt podatków w ciągu roku podatkowego zgodnie z powstaniem lub wygaśnięciem obowiązku podatkowego.
    • Weryfikowanie posiadanych informacji podatkowych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów i budynków.
    • Aktualizowanie bazy danych podatników.
    • Przeprowadzanie kontroli podatkowych.
    • Wydawanie zaświadczeń.
    • Gromadzenie dokumentów niezbędnych do stosowania z urzędu ulg w spłacie podatków, sporządzanie wniosków w sprawach ulg, prowadzenie postępowania podatkowego oraz przygotowywanie decyzji w tym zakresie.
    • Rozpatrywanie wniosków oraz wydawanie decyzji w sprawie umorzeń, odroczenia oraz rozłożenia na raty należności podatkowych.
    • Prowadzenie spraw z zakresu pomocy de minimis i pomocy publicznej w podatkach i opłatach lokalnych.
    • Kontrola rozliczania inkasentów (sołtysów) z tytułu wpłat należności podatkowych.
    • Naliczanie sołtysom wynagrodzenia od zainkasowanych należności podatkowych.
    • Kontrola wpłat należności od podatników i terminowe wszczynanie postępowania egzekucyjnego zmierzającego do ściągania należności i eliminowanie zaległości podatkowych.
    • Współdziałanie z urzędami skarbowymi w zakresie egzekucji administracyjnej zaległości podatkowych.
    • Prowadzenie korespondencji między urzędami i innymi podmiotami w zakresie podatków i opłat lokalnych.
    • Sporządzanie sprawozdań, analiz, informacji i zestawień niezbędnych do przygotowania projektu budżetu oraz sprawozdań z wykonania budżetu.
    • Sporządzanie sprawozdań w zakresie wpłat należności podatkowych z uwzględnieniem przypisów, odpisów, umorzeń, zwrotów, sald zaległości oraz sald nadpłat.
    • Prowadzenie spraw z zakresu zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego.
    • Przygotowywanie projektów uchwał dotyczących podatków i opłat lokalnych.
    • Wykonywanie innych, nie ujętych w niniejszym zakresie czynności spraw doraźnych zleconych przez Skarbnika Gminy i Wójta Gminy.
  5. Wymagane dokumenty:
    • podpisany własnoręcznie życiorys - CV z opisem pracy zawodowej,
    • podpisany własnoręcznie list motywacyjny - z wyszczególnieniem o jakie stanowisko kandydat się ubiega,
    • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego do pobrania tutaj,
    • 4) kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie (dyplom),
    • 5) kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, kserokopie dokumentów poświadczających odbyte kursy, szkolenia,
    • 7) kserokopia dowodu osobistego,
    • 8) podpisane oświadczenie według wzoru dostępnego do pobrania tutaj, że kandydat:
      a) posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
      b) korzysta z pełni praw publicznych,
      c) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      d) posiada obywatelstwo polskie,
      e) wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1182).
      Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego "Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego.
  6. Warunki pracy:
    • praca przy komputerze, w pomieszczeniu o dwóch stanowiskach pracy,
    • stanowisko wyposażone w odpowiednie urządzenia i meble,
    • oświetlenie naturalne i sztuczne,
    • budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak jest w budynku windy.
  7. Wskaźnik zatrudnienia:
    • w miesiącu maju 2015 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Klembowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
    • Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zaklejonych kopertach z dopiskiem "Nabór na stanowisko inspektora ds. wymiaru i poboru podatków w Urzędzie Gminy w Klembowie" w terminie do dnia 30 czerwca 2015 roku - Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Klembowie, lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klembowie ul. Gen. F. Żymirskiego 38, 05 - 205 Klembów (decyduje data wpływu). Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
    • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Klembów oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Klembowie


Klembów, 16 czerwca 2015 r.

Wójt Gminy Klembów
Rafał Mathiak

 

Dokumenty do pobrania

  1. Naciśni>Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie
  2. Naciśni>Oświadczenie
 

Opublikowane przez: Jarosław Przybysz | Data wprowadzenia: 2015-06-17 10:24:14 | Data modyfikacji: 2015-07-17 10:37:18.

Zobacz:
 Zakończone . 
Data wprowadzenia: 2015-06-17 10:24:14
Data modyfikacji: 2015-07-17 10:37:18
Opublikowane przez: Jarosław Przybysz
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.klembow.pl