2011
Kierownik Referatu ds. Inwestycji i Rozwoju Gminy |
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KLEMBÓW |
I. Nazwa i adres jednostki |
Urząd Gminy Klembów ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38 05-205 Klembów |
II. Stanowisko urzędnicze |
Kierownik Referatu ds. Inwestycji i Rozwoju Gminy |
III. Niezbędne wymagania kandydatów |
- wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym, planowanie przestrzenne, budowlane lub pokrewne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku,
- staż pracy , minimum czteroletni w administracji samorządowej lub administracji państwowej,
- znajomość z zakresu inwestycji i zamówień publicznych, rolnictwa i ochrony środowiska
- znajomość systemu operacyjnego Windows 2003/XP
|
IV. Dodatkowe wymagania od kandydatów |
- Wskazane doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,
- Umiejętność interpretowania przepisów z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy –prawo zamówień publicznych , o planowaniu przestrzennym i ochrony środowiska, ochronie danych osobowych,
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
|
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
- ogólne kierowanie sprawami wynikającymi z zadań przynależnych do referatu,
- bezpośrednie kierowanie personelem referatu,
- wykonywanie jednostkowych zadań wynikających z zakresu referatu,
- właściwe wykonywanie zadań referatu,
- poprawność spraw przygotowywanych dla Wójta, Zastępcy Wójta ,
- utrzymywanie prawidłowej dyscypliny pracy w Referacie,
- nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy służbowej przez podległych pracowników,
- wykonywanie kontroli wewnętrznej w referacie,
- przygotowywanie materiałów będących tematem obrad Rady Gminy , oraz realizowanie uchwał Rady Gminy i ustaleń Wójta.
|
VI. Wymagane dokumenty |
- życiorys z opisem pracy zawodowej ( CV ),
- kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego do pobrania tutaj
- dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje ( świadectwo , dyplom )
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,
- zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym,
- oświadczenie , że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz , że nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie , że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U.z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm. ).
|
VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów |
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy ( pokój nr 10 ) lub przesłać na adres Urzędu Gminy Klembów, ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38 , 05-205 Klembów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju Gminy w Klembowie" do dnia 22 lutego 2011r.
|
DOKUMENTY POWIĄZANE | POBIERZ |
Protokół z naboru na wolne stanowisko urzędnicze |
|
Informacja Wójta Gminy Klembów o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze |
-
|
Informacja Wójta Gminy Klembów w sprawie obsadzenia stanowiska urzędniczego |
|
|
|
Opublikowane przez: Jarosław Przybysz | Data wprowadzenia: 2011-01-27 14:52:12 | Data modyfikacji: 2011-03-31 14:14:49.
Data wprowadzenia: 2011-01-27 14:52:12 Data modyfikacji: 2011-03-31 14:14:49 Opublikowane przez: Jarosław Przybysz
|