> Nie aktywne

Nie aktywne

Inspektora ds. Rolnictwa i Ochrony Środowiska
w Referacie Inwestycji i Rozwoju Gminy
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KLEMBÓW
I. Stanowisko urzędnicze Inspektora ds. Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Referacie Inwestycji i Rozwoju Gminy
II. Wymiar czasu pracy 1 etat
III. Miejsce pracy Urząd Gminy Klembów
ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38
05-205 Klembów
IV. Rodzaj stosunku pracy umowa o pracę
V. Niezbędne wymagania kandydatów
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym z zakresu ochrony środowiska.
  6. Co najmniej 4 letni staż pracy ogółem i co najmniej 3 letni staż pracy na podobnym stanowisku.
  7. Znajomość przepisów ustaw: Prawo ochrony środowiska , o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o cenach oddziaływania na środowisko, o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, o lasach, o ochronie przyrody, o odpadach, Prawo wodne, o samorządzie gminnym , Przepisy Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Prawo zamówień publicznych, Ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w Administracji, Ustawa o ochronie danych osobowych.
  8. Bardzo dobra obsługa komputera i innych urządzeń biurowych.
  9. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
VI. Dodatkowe wymagania od kandydatów
  1. Preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego, administracji rządowej lub w innych budżetowych jednostkach organizacyjnych w zakresie objętym konkursem.
  2. Prawo jazdy kat. B.
  3. Umiejętności : redagowania pism, analizy i syntezy informacji, organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole, samodzielnego rozwiązywania problemów.
VII. Warunki pracy
  1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Klembowie ul .gen. Franciszka Żymirskiego 38 , 05-205 Klembów, Referat ds. Inwestycji i Rozwoju Gminy.
  2. Obowiązuje 8-godzinna norma dobowa i przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu czasu pracy, miesięcznym okresie rozliczeniowym ( praca w poniedziałki od 8.00 do 17.00 , od wtorku do czwartku od godz. 8.00 do 16.00, piątek od godz. 8.00 do 15.00 ).
  3. Praca z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy ( powyżej 4 godziny dziennie ), obsługa urządzeń technicznych i narzędzi informatycznych.
  4. Praca biurowa w siedzibie Urzędu, związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, ale wymagająca również wyjazdów służbowych w teren ( wizja w terenie, interwencja itp.).
  5. U pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.
VIII. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
  1. Prowadzenie spraw wynikających z zakresu ochrony środowiska i ochrony przyrody w tym m.in. związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, wydawaniem decyzji zezwalających na usuwanie drzew i krzewów, udziałem w pracach nad formami ochrony przyrody i ochrony zwierząt, bieżącą kontrolą i monitorowaniem zasad i warunków przestrzegania przepisów z ochrony środowiska, gospodarką wodną , ściekową, gospodarką odpadami, utrzymania czystości i porządku w gminie.
  2. Prowadzenie akcji edukacyjnych w zakresie ochrony środowiska.
  3. Z zakresu geologii - opiniowanie dokumentacji na rozpoznawanie złóż, wydobywanie kopalin itp.
  4. Szacowanie strat wynikłych warunkami atmosferycznymi w gospodarstwach rolnych.
  5. Przygotowywanie dokumentów z zakresu prowadzenia spraw takich jak : sprawozdania, projekty regulaminów, planów uchwał ).
  6. Współpraca z organami administracji rządowej, samorządowej oraz jednostkami i komórkami organizacyjnymi gminy w w/w sprawach.
  7. Inne prace zlecone przez Wójta , Kierownika Referatu związane z zagadnieniami stanowiska pracy.
IX. Wymagane dokumenty
  1. CV - życiorys z opisem pracy zawodowej - podpisany odręcznie.
  2. List motywacyjny - podpisany odręcznie.
  3. Kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego do pobrania tutaj
  4. Kserokopie świadectw pracy ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ).
  5. Kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
  6. Oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.
  7. Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami , które wykonuje w ramach obowiązków służbowych wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów.
  8. Oświadczenie kandydata o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega.
  9. Inne dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji i umiejętności.
X. Miejsce i termin złożenia dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 15 czerwca 2012 roku do godz. 1500 pod adresem:

Urząd Gminy Klembów
ul. gen. Franciszka Żymirskiego 38
05-205 Klembów
( sekretariat pok. 13 )

w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
"NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE INSPEKTOR DO SPRAW ROLNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA W REFERACIE INWESTYCJI I ROZWOJU GMINY ".
Aplikacje , które wpłyną po wyżej określonym terminie ( decyduje data wpływu do Urzędu ) , nie będą rozpatrywane.
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Klembowie ( pok. 17 ) w dniu 18 czerwca 2012r. o godz. 10.00

Z regulaminem naboru na wolne stanowisko urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Klembów www.bip.klembow.pl (Zarządzenie Nr 28.2011 Wójta Gminy Klembów z dnia 16 sierpnia 2011r. w sprawie ustalenia Regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Klembów) .
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w tabelce poniżej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Klembowie , niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.
XII. Inne informacje
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę , zobowiązany jest przedłożyć oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie , zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzającego brak przeciwwskazań zdrowotnych - zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy.
Nie złożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.
Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na okres próbny nieprzekraczający 3 miesięcy w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu :
  • w zakresie wymagań i zadań : Pan Stanisław Żak - Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju Gminy - tel. 29 777 99 40 ; 29 777 90 85 wew. 116
  • w zakresie procedury naboru i spraw formalnych : Pani Helena Krajewska - Sekretarz Gminy Tel. 29 777 92 62 ; 29 777 90 85 wew. 121

DOKUMENTY POWIĄZANEPOBIERZ
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne -
Informacja Wójta Gminy Klembów o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze Naciśnij aby pobrać
Informacja Wójta Gminy Klembów w sprawie obsadzenia stanowiska urzędniczego -



Dokumenty zapisane w formacie DJVU należy otworzyć przy pomocy darmowej przeglądarki djvu do pobrania poniżej:

Windows 98, 2000, ME, NT, XP, Vista, Windows7
Mac OS X 10.2 lub nowszy
Mac OS 9.x.x
UNIX, LINUX.

W celu pobrania przeglądarki "kliknij" powyżej na system operacyjny,
na którym będzie przeprowadzona instalacja.

 

Opublikowane przez: Jarosław Przybysz | Data wprowadzenia: 2012-06-01 13:15:40 | Data modyfikacji: 2013-04-10 15:09:29.

Zobacz:
 Nie aktywne .  2011 .  2010 . 
Data wprowadzenia: 2012-06-01 13:15:40
Data modyfikacji: 2013-04-10 15:09:29
Opublikowane przez: Jarosław Przybysz
« powrót
 
Dodatkowe Informacje:
.
Adres:
Urząd Gminy
ul. Gen. F.Żymirskiego 38
05-205 Klembów
Wójt Gminy
Rafał Mathiak
Kontakt:
Tel: (+48 29) 753-88-00
Fax: (29) 777-90-85
e-mail: urzad@klembow.pl