> Nie aktywne

Nie aktywne

Wójt Gminy Klembów ogłasza nabór na wolne
stanowisko pracy: Stanowisko do spraw obrony
cywilnej, zarządzania kryzysowego i p.
pożarowych

OFERTA PRACY NA WOLNE STANOWISKO

DO SPRAW OBRONY CYWILNEJ, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
I P.POŻAROWYCH W URZĘDZIE GMINY W KLEMBOWIE

WÓJT GMINY KLEMBÓW OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Klembów , ul Gen. Franciszka Żymirskiego 38, 05-205 KlembÓw
Stanowisko pracy: Stanowisko do spraw obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i p. pożarowych

  1. Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu
  2. Wymagania niezbędne:
      Do konkursu może przystąpić osoba, która:
    • jest obywatelem polskim,
    • posiada pełna zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
    • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • cieszy się nieposzlakowaną opinią,
    • posiada wykształcenie wyższe
    • posiada ogółem co najmniej 2 letni staż pracy.
  3. Wymagania dodatkowe:
    • doświadczenie zawodowe minimum 1 rok na podobnym stanowisku
    • znajomość przepisów prawa warunkujących prawidłową realizację zadań, w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o powszechnym obowiązku obrony RP, o zarządzaniu kryzysowym, o ochronie przeciwpożarowej, kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw,
    • znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych MS Office,
    • umiejętność redagowania pism,
    • odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań.
  4. Zakres wykonywanych zadań:
    • planowanie, koordynowanie oraz podejmowanie działań do pełnej realizacji przedsięwzięć w zakresie spraw obronnych i zarządzania kryzysowego,
    • opracowywanie i aktualizacja planów, programów, wytycznych oraz innych dokumentów związanych z obronnością i zarządzaniem kryzysowym,
    • organizowanie szkoleń i ćwiczeń z zakresu obronności i zarządzania kryzysowego oraz szkoleń ludności w zakresie powszechnej samoobrony,
    • wykonywanie innych zadań, do których realizacji zobowiązany jest Szef Obrony Cywilnej Gminy,
    • obsługa organizacyjna Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w czasie wystąpienia nadzwyczajnych zagrożeń i zdarzeń o znamionach kryzysu,
    • realizacja świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony,
    • opracowywanie dokumentacji oraz realizacja innych przedsięwzięć przygotowawczych do prowadzenia Akcji Kurierskiej,
    • prowadzenie spraw związanych z reklamowaniem żołnierzy do obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w czasie ogłoszenia mobilizacji i wojny,
    • planowanie i prowadzenie kontroli z zakresu realizacji zadań obronnych,
    • organizowanie i prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z kwalifikacją wojskową,
    • nadzór i koordynacja działań realizowanych przez Ochotnicze Straże Pożarne,
    • nadzór nad eksploatacją sprzętu i pojazdów OSP, w tym rozliczanie zużycia paliwa,
    • prowadzenie ewidencji strażaków - ochotników w poszczególnych jednostkach OSP na terenie Gminy,
    • archiwizowanie dokumentacji,
    • wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta.
  5. Wymagane dokumenty:
    • podpisany własnoręcznie życiorys - CV z opisem pracy zawodowej,
    • podpisany własnoręcznie list motywacyjny - z wyszczególnieniem o jakie stanowisko kandydat się ubiega,
    • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego do pobrania tutaj,
    • kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie (dyplom),
    • kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, kserokopie dokumentów poświadczających odbyte kursy, szkolenia,
    • kserokopia dowodu osobistego,
    • podpisane oświadczenie według wzoru dostępnego do pobrania tutaj, że kandydat:
      a) posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
      b) korzysta z pełni praw publicznych,
      c) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      d) posiada obywatelstwo polskie,
      e) wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1182).
      Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego "Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego.
  6. Warunki pracy:
    • praca przy komputerze, w pomieszczeniu o dwóch stanowiskach pracy,
    • stanowisko wyposażone w odpowiednie urządzenia i meble,
    • oświetlenie naturalne i sztuczne,
    • budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak jest w budynku windy.
  7. Wskaźnik zatrudnienia:
    • w miesiącu sierpniu 2015 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Klembowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
    • Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zaklejonych kopertach z dopiskiem "Nabór na stanowisko do spraw obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i p. pożarowych w Urzędzie Gminy w Klembowie" w terminie do dnia 14 października 2015 roku - Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Klembowie, lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klembowie ul. Gen. F. Żymirskiego 38, 05 - 205 Klembów (decyduje data wpływu).
    • Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
    • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Klembów oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Klembowie


Klembów, 29 września 2015 r.

Wójt Gminy Klembów
Rafał Mathiak

 

Dokumenty do pobrania

  1. Naciśni>Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie
  2. Naciśni>Oświadczenie
 

Opublikowane przez: Jarosław Przybysz | Data wprowadzenia: 2015-09-29 16:28:16 | Data modyfikacji: 2015-11-02 11:15:50.

Zobacz:
 Nie aktywne .  2011 .  2010 . 
Data wprowadzenia: 2015-09-29 16:28:16
Data modyfikacji: 2015-11-02 11:15:50
Opublikowane przez: Jarosław Przybysz
« powrót
 
Dodatkowe Informacje:
.
Adres:
Urząd Gminy
ul. Gen. F.Żymirskiego 38
05-205 Klembów
Wójt Gminy
Rafał Mathiak
Kontakt:
Tel: (+48 29) 753-88-00
Fax: (29) 777-90-85
e-mail: urzad@klembow.pl