> Nie aktywne

Nie aktywne

Podinspektor/Inspektor d s. opłat za odpady
komunalne w Urzędzie Gminy Klembów, ul. gen.
Franciszka Żymirskiego 38.
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KLEMBÓW
I. Stanowisko urzędnicze Podinspektor/Inspektor d s. opłat za odpady komunalne w Urzędzie Gminy Klembów, ul. gen. Franciszka Żymirskiego 38.
II. Wymiar czasu pracy 1 etat
III. Miejsce pracy Urząd Gminy Klembów
ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38
05-205 Klembów
IV. Podstawa prawna zatrudnienia. Umowa o pracę na czas określony , a po sprawdzeniu wiadomości i umiejętności w przyswajaniu zagadnień i należytym wykonywaniu zadań na czas nieokreślony.
V. Niezbędne wymagania kandydatów
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku
  4. niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. wykształcenie średnie , preferowane wyższe z zakresu finansów, rachunkowości , ochrony środowiska lub pokrewne .
  7. staż pracy minimum 2 lata , preferowane doświadczenie zawodowe i praktyczne umiejętności w jednostkach samorządu terytorialnego, administracji rządowej lub w innych budżetowych jednostkach organizacyjnych z zakresu ochrony środowiska , księgowości podatków i opłat lokalnych,
VI. Dodatkowe wymagania od kandydatów
  1. znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz stosowaniu ustaw o odpadach gospodarce komunalnej, ochronie środowiska w gminach i utrzymaniu czystości i porządku w gminach ,znajomość ustaw o samorządzie gminnym , ustawy o finansach publicznych , podatkach i opłatach lokalnych , przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o finansach publicznych,
  2. biegła znajomość posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz znajomość pakietu biurowego Office.
  3. rzetelność, samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, sumienność i umiejętność pracy w zespole,
  4. umiejętność pracy pod presją czasu, duża odporność na stres,
  5. łatwość przyswajania wiedzy, chęć podnoszenia kwalifikacji,
  6. prawo jazdy kat. B,
VII. Warunki pracy
  1. Miejsce wykonywania pracy : Urząd Gminy Klembów, ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38, 05-205 Klembów.
  2. Obowiązuje 8-godzinna norma dobowa i przeciętnie 40 - godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu czasu pracy, miesięcznym okresie rozliczeniowym , ( praca : w poniedziałki od godz. 8.00 do godz. 17.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00 do godz. 16.00 , w piątek od godz. 8.00 do godz. 15.00 )
  3. Praca z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy ( minimum 4 godz. dziennie ) , obsługa urządzeń technicznych i narzędzi informatycznych .
  4. Praca biurowa w siedzibie Urzędu związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, ale wymagająca również wyjazdów służbowych w teren ( wizja w terenie , kontrole, interwencje itp. )
  5. U pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych .
  6. Możliwość do podwyższania kwalifikacji.
  7. Przewidywane wynagrodzenie : od 1680,- do 3400,- złotych brutto w stosunku miesięcznym.
VIII. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
  1. Obsługa systemu do rozliczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi ,
  2. Przyjmowanie, weryfikacja oraz wprowadzanie do systemu danych z deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami od nowoprzybyłych właścicieli nieruchomości.
  3. Stosowanie przepisów Ordynacji podatkowej w sprawach dotyczących opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi .
  4. Prowadzenie windykacji i egzekucji opłat.
  5. Prowadzenie rachunkowości i księgowości dotyczącej gospodarki odpadami komunalnymi z wykorzystaniem systemu informatycznego.
  6. Opracowanie informacji przewidzianych do udostępnienia w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie Internetowej Urzędu oraz w sposób zwyczajowo przyjęty.
  7. Opracowanie raportów z dokonywanych corocznych analiz stanu gospodarki odpadami komunalnymi, w celu weryfikacji możliwości technicznych i organizacyjnych gminy w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi w tym :
    • kosztów poniesionych w związku z odbieraniem, odzyskiem, recyklingiem i
    • unieszkodliwianiem odpadów komunalnych,
    • liczby mieszkańców,
    • liczby właścicieli nieruchomości, którzy nie zawarli umowy, o której mowa w ustawie, w imieniu których gmina powinna podjąć działania,
    • ilości odpadów komunalnych wytwarzanych na terenie gminy,
  8. Analiza danych i przygotowanie danych do sprawozdań.
IX. Wymagane dokumenty
  1. życiorys ( CV ) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  2. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego do pobrania tutaj
  3. kserokopie świadectw pracy ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem )
  4. kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
  6. oświadczenie kandydata , że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów,
  7. inne dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji i umiejętności.
Dokumenty Aplikacyjne : CV powinno być opatrzone klauzulą :
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U.z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm. ) Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Publicznej moich danych osobowych , zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm. )
X. Miejsce i termin złożenia dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 30 kwietnia 2014 roku pod adresem:

Urząd Gminy Klembów
ul. gen. Franciszka Żymirskiego 38
05-205 Klembów
( sekretariat pok. 13 )

w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
"Oferta pracy na stanowisko Inspektor / Podinspektor ds. opłat za odpady komunalne w Urzędzie Gminy Klembów "
Aplikacje , które wpłyną po wyżej określonym terminie ( decyduje data wpływu do Urzędu ) , nie będą rozpatrywane.
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Klembowie ( pok. 17 ) w dniu 08 maja 2014r. o godz. 10.00

Z regulaminem naboru na wolne stanowisko urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Klembów www.bip.klembow.pl (Zarządzenie Nr 28.2011 Wójta Gminy Klembów z dnia 16 sierpnia 2011r. w sprawie ustalenia Regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Klembów) .
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w tabelce poniżej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Klembowie , niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.
XII. Informacje dodatkowe o naborze
  1. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej z podaniem imion i nazwisk kandydatów oraz ich miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów art. 25 Kodeksu Cywilnego tj. miejscowość , w której osoba przebywa z zamiarem pobytu stałego.
  2. Informacje o kandydatach , którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze.
  3. Wyłonieni kandydaci zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną ze wskazaniem miejsca rozmowy , daty i godziny.
  4. Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Klembowie przez okres 1 miesiąca.
  5. Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru.
  6. Dokumenty kandydatów nie zakwalifikowanych zostają zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procedury naboru. Likwidacja dokumentów dokonuje się w kadrach Urzędu Gminy w Klembowie sporządzając protokół zniszczenia.
XIII. Inne informacje
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę , zobowiązany jest przedłożyć:
oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie staż , oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych - zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy.

Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na okres próbny nieprzekraczający 3 miesięcy w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika lub na czas określony , wyznaczony przez pracodawcę.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
w zakresie procedury naboru i spraw formalnych : Pani Helena Krajewska - Sekretarz Gminy - tel. 29 777 92 62.

 

DOKUMENTY POWIĄZANE POBIERZ
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne Naciśnij aby pobrać
Informacja Wójta Gminy Klembów o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze Naciśnij aby pobrać
Informacja Wójta Gminy Klembów w sprawie obsadzenia stanowiska urzędniczego Naciśnij aby pobrać




Dokumenty zapisane w formacie DJVU należy otworzyć przy pomocy darmowej przeglądarki djvu do pobrania poniżej:

Windows 98, 2000, ME, NT, XP, Vista, Windows7
Mac OS X 10.2 lub nowszy
Mac OS 9.x.x
UNIX, LINUX.

W celu pobrania przeglądarki "kliknij" powyżej na system operacyjny,
na którym będzie przeprowadzona instalacja.
 

Opublikowane przez: Jarosław Przybysz | Data wprowadzenia: 2014-04-10 11:05:42 | Data modyfikacji: 2014-06-17 15:52:29.

Zobacz:
 Nie aktywne .  2011 .  2010 . 
Data wprowadzenia: 2014-04-10 11:05:42
Data modyfikacji: 2014-06-17 15:52:29
Opublikowane przez: Jarosław Przybysz
« powrót
 
Dodatkowe Informacje:
.
Adres:
Urząd Gminy
ul. Gen. F.Żymirskiego 38
05-205 Klembów
Wójt Gminy
Rafał Mathiak
Kontakt:
Tel: (+48 29) 753-88-00
Fax: (29) 777-90-85
e-mail: urzad@klembow.pl