> 2011

2011

Inspektor ds. zamówień publicznych w Referacie
Inwestycji i Rozwoju Gminy
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KLEMBÓW
I. Stanowisko urzędnicze Inspektor ds. zamówień publicznych w Referacie Inwestycji i Rozwoju Gminy
II. Wymiar czasu pracy 1 etat
III. Miejsce pracy Urząd Gminy Klembów
ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38
05-205 Klembów
IV. Rodzaj stosunku pracy umowa o pracę
V. Niezbędne wymagania kandydatów
  1. Jest obywatelem polskim.
  2. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  3. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
  5. Posiada wykształcenie wyższe o kierunku : budowlane, prawnicze, lub pokrewne.
  6. Posiada co najmniej 3 - letni staż pracy w administracji samorządu terytorialnego , lub administracji pokrewnej.
VI. Dodatkowe wymagania od kandydatów
  1. Doświadczenie w pracy przy stosowaniu przepisów ustawy o zamówieniach publicznych.
  2. Wiedza ogólna : znajomość przepisów prawa funkcjonowania samorządu terytorialnego, oraz kodeksu postępowania administracyjnego.
  3. Wiedza specjalistyczna; znajomość przepisów prawa budowlanego, przepisów prawa o zamówieniach publicznych.
  4. Umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa.
  5. Umiejętność biegłej obsługi komputera w środowisku Windows.
  6. Umiejętność pracy w zespole.
  7. Umiejętność planowania i organizacji pracy.
  8. Odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań.
VII. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
  1. Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych.
  2. Uczestniczenie w prowadzeniu inwestycji prowadzonych przez gminę.
  3. Uczestniczenie w odbiorze robót wykonanych przez wykonawcę.
VIII. Wymagane dokumenty
  1. CV - życiorys z opisem pracy zawodowej - podpisany odręcznie.
  2. List motywacyjny - podpisany odręcznie.
  3. Kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego do pobrania tutaj
  4. Kopia dowodu osobistego.
  5. Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.
  6. Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy, lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy.
  7. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
  8. Podpisane oświadczenie, że kandydat:
    • posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
    • korzysta z pełni praw publicznych,
    • nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiada obywatelstwo polskie,
    • wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U.z 2002r. nr 101, poz.926 ze zm.)
  9. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego " Zapytania o udzielenie informacji o osobie " z Krajowego Rejestru Karnego".
IX. Miejsce i termin złożenia dokumentów
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy ( pokój nr 10 ) lub przesłać na adres Urzędu Gminy Klembów, ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38 , 05-205 Klembów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko Inspektora ds. zamówień publicznych" do dnia 18 listopada 2011r. godz. 1500

DOKUMENTY POWIĄZANEPOBIERZ
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne Naciśnij aby pobrać
Informacja Wójta Gminy Klembów o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze Naciśnij aby pobrać
Informacja Wójta Gminy Klembów w sprawie obsadzenia stanowiska urzędniczego -



Dokumenty zapisane w formacie DJVU należy otworzyć przy pomocy darmowej przeglądarki djvu do pobrania poniżej:

Windows 98, 2000, ME, NT, XP, Vista, Windows7
Mac OS X 10.2 lub nowszy
Mac OS 9.x.x
UNIX, LINUX.

W celu pobrania przeglądarki "kliknij" powyżej na system operacyjny,
na którym będzie przeprowadzona instalacja.

 

Opublikowane przez: Jarosław Przybysz | Data wprowadzenia: 2011-12-02 11:43:15.

Zobacz:
 Nie aktywne .  2011 .  2010 . 
Data wprowadzenia: 2011-12-02 11:43:15
Opublikowane przez: Jarosław Przybysz
« powrót
 
Dodatkowe Informacje:
.
Adres:
Urząd Gminy
ul. Gen. F.Żymirskiego 38
05-205 Klembów
Wójt Gminy
Rafał Mathiak
Kontakt:
Tel: (+48 29) 753-88-00
Fax: (29) 777-90-85
e-mail: urzad@klembow.pl