> 2011

2011

Kierownik Referatu ds. Inwestycji i Rozwoju Gminy
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KLEMBÓW
I. Nazwa i adres jednostki Urząd Gminy Klembów
ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38
05-205 Klembów
II. Stanowisko urzędnicze Kierownik Referatu ds. Inwestycji i Rozwoju Gminy
III. Niezbędne wymagania kandydatów
  1. wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym, planowanie przestrzenne, budowlane lub pokrewne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku,
  2. staż pracy , minimum czteroletni w administracji samorządowej lub administracji państwowej,
  3. znajomość z zakresu inwestycji i zamówień publicznych, rolnictwa i ochrony środowiska
  4. znajomość systemu operacyjnego Windows 2003/XP
IV. Dodatkowe wymagania od kandydatów
  1. Wskazane doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,
  2. Umiejętność interpretowania przepisów z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy –prawo zamówień publicznych , o planowaniu przestrzennym i ochrony środowiska, ochronie danych osobowych,
  3. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
  1. ogólne kierowanie sprawami wynikającymi z zadań przynależnych do referatu,
  2. bezpośrednie kierowanie personelem referatu,
  3. wykonywanie jednostkowych zadań wynikających z zakresu referatu,
  4. właściwe wykonywanie zadań referatu,
  5. poprawność spraw przygotowywanych dla Wójta, Zastępcy Wójta ,
  6. utrzymywanie prawidłowej dyscypliny pracy w Referacie,
  7. nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy służbowej przez podległych pracowników,
  8. wykonywanie kontroli wewnętrznej w referacie,
  9. przygotowywanie materiałów będących tematem obrad Rady Gminy , oraz realizowanie uchwał Rady Gminy i ustaleń Wójta.
VI. Wymagane dokumenty
  1. życiorys z opisem pracy zawodowej ( CV ),
  2. kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego do pobrania tutaj
  3. dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje ( świadectwo , dyplom )
  4. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,
  5. zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym,
  6. oświadczenie , że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz , że nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne,
  7. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  8. oświadczenie , że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U.z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm. ).
VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy ( pokój nr 10 ) lub przesłać na adres Urzędu Gminy Klembów, ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38 , 05-205 Klembów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju Gminy w Klembowie" do dnia 22 lutego 2011r.

DOKUMENTY POWIĄZANEPOBIERZ
Protokół z naboru na wolne stanowisko urzędnicze Naciśnij aby pobrać
Informacja Wójta Gminy Klembów o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze -
Informacja Wójta Gminy Klembów w sprawie obsadzenia stanowiska urzędniczego Naciśnij aby pobrać



Dokumenty zapisane w formacie DJVU należy otworzyć przy pomocy darmowej przeglądarki djvu do pobrania poniżej:

Windows 98, 2000, ME, NT, XP, Vista, Windows7
Mac OS X 10.2 lub nowszy
Mac OS 9.x.x
UNIX, LINUX.

W celu pobrania przeglądarki "kliknij" powyżej na system operacyjny,
na którym będzie przeprowadzona instalacja.

 

Opublikowane przez: Jarosław Przybysz | Data wprowadzenia: 2011-01-27 14:52:12 | Data modyfikacji: 2011-03-31 14:14:49.

Zobacz:
 Nie aktywne .  2011 .  2010 . 
Data wprowadzenia: 2011-01-27 14:52:12
Data modyfikacji: 2011-03-31 14:14:49
Opublikowane przez: Jarosław Przybysz
« powrót
 
Dodatkowe Informacje:
.
Adres:
Urząd Gminy
ul. Gen. F.Żymirskiego 38
05-205 Klembów
Wójt Gminy
Rafał Mathiak
Kontakt:
Tel: (+48 29) 753-88-00
Fax: (29) 777-90-85
e-mail: urzad@klembow.pl