> Nie aktywne

Nie aktywne

GOPS - Referent ds. świadczeń wychowawczych w
Dziale Świadczeń Rodzinnych i Funduszu
Alimentacyjnego

OFERTA PRACY NA WOLNE STANOWISKO

REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLEMBOWIE

KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KLEMBOWIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Nazwa i adres jednostki: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Klembowie, ul Gen. Franciszka Żymirskiego 38, 05-205 Klembów
Stanowisko pracy:Referent ds. świadczeń wychowawczych w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego

  1. Wymiar czasu pracy: 1 etat
  2. Wymagania niezbędne:
      Do konkursu może przystąpić osoba, która:
    • jest obywatelem polskim,
    • posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
    • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • cieszy się nieposzlakowaną opinią,
    • posiada wykształcenie wyższe,
    • posiada ogółem co najmniej 2 letni staż pracy w administracji publicznej.
  3. Wymagania dodatkowe:
    • znajomość przepisów prawa warunkujących prawidłową realizację zadań, w szczególności ustaw: o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw,
    • znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych MS Office,
    • umiejętność redagowania pism,
    • komunikatywność, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z interesantami, zaangażowanie, umiejętność pracy samodzielnej oraz pracy w zespole, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,
    • odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań.
  4. Zakres wykonywanych zadań:
    • przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawach o przyznanie świadczeń wychowawczych,
    • udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń,
    • współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania dokumentacji niezbędnej do przyznania prawa do świadczeń,
    • rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji ustalających prawo do świadczeń,
    • prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie zmiany lub uchylenia decyzji ostatecznych, zawieszania, umarzania oraz wznawiania postępowania,
    • prowadzenie spraw związanych z nienależnie pobranymi świadczeniami oraz prowadzenie postępowania egzekucyjnego,
    • tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń,
    • sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń,
    • terminowe sporządzanie zapotrzebowań i sprawozdań rzeczowo-finansowych,
    • obsługa systemu informatycznego do obsługi świadczeń,
    • wykonywanie innych czynności poleconych przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klembowie.
  5. Wymagane dokumenty:
    • podpisany własnoręcznie życiorys - CV z opisem pracy zawodowej,
    • podpisany własnoręcznie list motywacyjny - z wyszczególnieniem o jakie stanowisko kandydat się ubiega,
    • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego do pobrania tutaj,
    • kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie (dyplom),
    • kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
    • kserokopie dokumentów poświadczających odbyte kursy, szkolenia,
    • kserokopia dowodu osobistego,
    • podpisane oświadczenie według wzoru dostępnego do pobrania tutaj, że kandydat:
      1. posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
      2. nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      3. posiada obywatelstwo polskie,
      4. wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.),
    • Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego "Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego.
  6. Warunki pracy:
    • praca przy komputerze, w pomieszczeniu o trzech stanowiskach pracy,
    • stanowisko wyposażone w odpowiednie urządzenia i meble,
    • oświetlenie naturalne i sztuczne,
    • budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
  7. Wskaźnik zatrudnienia:
    • W miesiącu lutym 2016 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Klembowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
    • Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zaklejonych kopertach z dopiskiem "Nabór na stanowisko: Referent ds. świadczeń wychowawczych w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego" w terminie do dnia 18 marca 2016 roku do godz. 15.00 do siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klembowie ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38, 05-205 Klembów, lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Klembowie ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38, 05 - 205 Klembów (decyduje data wpływu).
    • Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
    • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Klembów oraz na tablicy informacyjnej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Klembowie.


Klembów, 04 marca 2016 r.

Kierownik GOPS Klembóww
Tamara Barańska

 

Dokumenty do pobrania

  1. Naciśni>Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie
  2. Naciśni>Oświadczenie
 

Opublikowane przez: Jarosław Przybysz | Data wprowadzenia: 2016-03-04 14:38:26 | Data modyfikacji: 2016-04-08 09:10:41.

Zobacz:
 Nie aktywne .  2011 .  2010 . 
Data wprowadzenia: 2016-03-04 14:38:26
Data modyfikacji: 2016-04-08 09:10:41
Opublikowane przez: Jarosław Przybysz
« powrót
 
Dodatkowe Informacje:
.
Adres:
Urząd Gminy
ul. Gen. F.Żymirskiego 38
05-205 Klembów
Wójt Gminy
Rafał Mathiak
Kontakt:
Tel: (+48 29) 753-88-00
Fax: (29) 777-90-85
e-mail: urzad@klembow.pl