bip.klembow.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Urzędu Gminy Klembów klembow.pl
Struktura Organizacyjna Urzędu strona główna 

Koordynator ds. dostępności

KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI

Czynny w godzinach pracy urzędu



Grzegorz Adamski

Parter - pokój nr 1

Zadzwoń (29) 753-88-01 Napisz g.adamski@klembow.pl


 

Opublikowane przez: Marcin Sawicki | Data wprowadzenia: 2020-10-15 09:41:18.

Zobacz:
 Wójt .  Sekretarz .  Skarbnik .  Referat Planowania i Finansów (RPF) .  Referat Inwestycji (RI) .  Referat Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska (GOŚ) .  Zastępca Kierownika USC, dowody osobiste (USC) .  Stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych (ŚZ) .  Stanowisko ds. zamówień publicznych (ZP) .  Stanowiska ds. ewidencji ludności i działalności gospodarczej (EL) .  Stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi Rady Gminy (OR) .  Stanowisko ds. informatyki (IG) .  Stanowisko ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i kontroli w terenie - OC .  Stanowisko ds. promocji i współpracy z organizacjami pozarządowymi (POP) .  Stanowisko ds. kancelaryjnych (BOI) .  Inspektor Ochrony Danych Osobowych Urzędu Gminy w Klembowie (IOD) .  Koordynator ds. dostępności .  Procedura sygnalisty . 
Data wprowadzenia: 2020-10-15 09:41:18
Opublikowane przez: Marcin Sawicki
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.klembow.pl