bip.klembow.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Urzędu Gminy Klembów klembow.pl
Struktura Organizacyjna Urzędu strona główna 

Referat Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska (GOŚ)

REFERAT GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I OCHRONY ŚRODOWISKA - GOŚ

Czynny w godzinach pracy urzędu



Agnieszka Sosnowska

kierownik referatu

Piętro I - pokój nr 15

Zadzwoń (29) 753-88-18 Napisz sekretarz@klembow.pl

Agata Dobrosz

podziały geodezyjne

Parter - pokój nr 5

Zadzwoń (29) 753-88-07 Napisz a.dobrosz@klembow.pl

Marcelina Kosior

regulacje stanów prawnych nieruchomości

Parter - pokój nr 5

Zadzwoń (29) 753-88-07 Napisz m.kosior@klembow.pl

Igor Rakowski

ochrona środowiska

Parter - pokój nr 8

Sylwia Augustyniak

gospodarka odpadami komunalnymi

Parter - pokój nr 8

Zadzwoń (29) 753-88-10 Napisz odpady@klembow.pl

Justyna Blusiewicz

planowanie przestrzenne

Parter - pokój nr 2

Zadzwoń (29) 753-88-02 Napisz planowanie@klembow.pl

Zakres obowiązków

1. Do zadań Referatu Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska (GOŚ) należy:

  1. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o gospodarce przestrzennej,
  2. prowadzenie całokształtu zagadnień dotyczących ochrony środowiska, w tym realizacja zadań wynikających z następujących ustaw:
    1. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz ustawy o odpadach,
    2. o ochronie przyrody,
    3. Prawo wodne,
    4. o ochronie zwierząt i ustawy o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt,
    5. o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
    6. o lasach,
    7. Prawo łowieckie,
  3. realizacja zadań z zakresu geodezji i gospodarki nieruchomościami,
  4. realizacja zadań wynikających ustawy Prawo geologiczne i górnicze,
  5. sporządzanie i aktualizacja gminnej ewidencji zabytków,
  6. prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa,
  7. archiwizowanie dokumentacji,
  8. wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta.
 

Opublikowane przez: Marcin Sawicki | Data wprowadzenia: 2015-07-09 12:38:23 | Data modyfikacji: 2020-02-28 10:01:21.

Zobacz:
 Wójt .  Sekretarz .  Skarbnik .  Referat Planowania i Finansów (RPF) .  Referat Inwestycji (RI) .  Referat Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska (GOŚ) .  Zastępca Kierownika USC, dowody osobiste (USC) .  Stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych (ŚZ) .  Stanowisko ds. zamówień publicznych (ZP) .  Stanowiska ds. ewidencji ludności i działalności gospodarczej (EL) .  Stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi Rady Gminy (OR) .  Stanowisko ds. informatyki (IG) .  Stanowisko ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i kontroli w terenie - OC .  Stanowisko ds. promocji i współpracy z organizacjami pozarządowymi (POP) .  Stanowisko ds. kancelaryjnych (BOI) .  Inspektor Ochrony Danych Osobowych Urzędu Gminy w Klembowie (IOD) .  Koordynator ds. dostępności .  Procedura sygnalisty . 
Data wprowadzenia: 2015-07-09 12:38:23
Data modyfikacji: 2020-02-28 10:01:21
Opublikowane przez: Marcin Sawicki
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.klembow.pl