bip.klembow.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Urzędu Gminy Klembów klembow.pl
Struktura Organizacyjna Urzędu strona główna 

Referat Inwestycji (RI)

REFERAT INWESTYCJI - RI

Czynny w godzinach pracy urzędu



Mariusz Koryciński

kierownik referatu

Parter - pokój nr 7

Zadzwoń (29) 753-88-09 Napisz inwestycje@klembow.pl

Patrycja Kaszuba

Parter - pokój nr 6

Zadzwoń (29) 753-88-08 Napisz p.kaszuba@klembow.pl

Piotr Grabski

Parter - pokój nr 6

Zadzwoń (29) 753-88-08 Napisz p.grabski@klembow.pl


Zakres obowiązków

1. Do zadań Referatu Inwestycji i Rozwoju Gminy (RI) należy:

  1. przygotowywanie zamierzeń inwestycyjnych i remontowych na terenie Gminy,
  2. opracowywanie technicznych warunków realizacji inwestycji,
  3. przygotowywanie zleceń na wykonanie dokumentacji inwestycji oraz nadzorowanie procesu uzgadniania,
  4. prowadzenie odbioru wykonanych robót, w tym odbioru końcowego inwestycji i remontów, rozliczenie finansowe zadań inwestycyjnych we wszystkich fazach procesu inwestycyjnego oraz sprawozdawczości inwestycyjnej,
  5. nadzór merytoryczny nad prowadzonymi inwestycjami,
  6. przygotowywanie projektów umów z wykonawcami w zakresie inwestycji i remontów oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej,
  7. odbiory pogwarancyjne wykonanych inwestycji i ich rozliczanie,
  8. uczestnictwo w pracach koncepcyjnych budowy dróg miejscowych i systemu sieci kanalizacji deszczowej towarzyszącej przy budowie dróg,
  9. przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań przetargowych w zakresie inwestycji w ramach opisu przedmiotu zamówienia, w tym: przygotowywanie wniosków wstępnych, zlecanie dokumentacji projektowej,
  10. współpraca z wykonawcami robót,
  11. uzgadnianie dokumentacji projektowej we właściwych organach,
  12. uzyskiwanie wymaganych prawem zezwoleń i decyzji w tym pozwolenia na budowę,
  13. zarządzanie drogami gminnymi oraz prowadzenie ewidencji tych dróg, w tym lokalizacja zjazdów do posesji,
  14. nadzór nad organizacją ruchu na terenie Gminy,
  15. przygotowywanie projektów zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz naliczanie opłat z tego tytułu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami,
  16. przygotowywanie projektów zezwoleń na umieszczenie urządzeń nie związanych z infrastrukturą drogową oraz naliczanie opłat z tego tytułu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami,
  17. przygotowywanie projektów zezwoleń na lokalizację urządzeń nie związanych z infrastrukturą drogową w pasie drogowym,
  18. prowadzenie inwestycji z zakresu oświetlenia ulicznego,
  19. archiwizowanie dokumentacji,
  20. wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta.
 

Opublikowane przez: Marcin Sawicki | Data wprowadzenia: 2011-05-11 15:19:02 | Data modyfikacji: 2020-02-28 09:46:58.

Zobacz:
 Wójt .  Sekretarz .  Skarbnik .  Referat Planowania i Finansów (RPF) .  Referat Inwestycji (RI) .  Referat Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska (GOŚ) .  Zastępca Kierownika USC, dowody osobiste (USC) .  Stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych (ŚZ) .  Stanowisko ds. zamówień publicznych (ZP) .  Stanowiska ds. ewidencji ludności i działalności gospodarczej (EL) .  Stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi Rady Gminy (OR) .  Stanowisko ds. informatyki (IG) .  Stanowisko ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i kontroli w terenie - OC .  Stanowisko ds. promocji i współpracy z organizacjami pozarządowymi (POP) .  Stanowisko ds. kancelaryjnych (BOI) .  Inspektor Ochrony Danych Osobowych Urzędu Gminy w Klembowie (IOD) .  Koordynator ds. dostępności .  Procedura sygnalisty . 
Data wprowadzenia: 2011-05-11 15:19:02
Data modyfikacji: 2020-02-28 09:46:58
Opublikowane przez: Marcin Sawicki
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.klembow.pl