Klembów, dnia 05.11.2009 r.
GMINA KLEMBÓW
reprezentowana przez Wójta
z siedzibą
w Urzędzie Gminy w Klembowie
ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38, 05-205
Klembów
tel. (0-29) 777-99-40, fax. (0-29) 777-90-85
ogłasza
przetarg nieograniczony na:
Udzielenie i obsługę kredytu bankowego w
wysokości 800.000,00 PLN
- Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości
800.000,00zł (słownie: osiemset tysięcy złotych), który będzie spłacany w
okresie 5 lat budżetowych.
- Spłata kredytu nastąpi w 20 ratach, z których każda będzie obejmować kapitał
i odsetki, płatnych kwartalnie ostatniego dnia roboczego miesiąca kończącego
kwartał kalendarzowy począwszy od I kwartału kalendarzowego 2010 roku.
- Data udostępnienia pełnej kwoty kredytu 26.11.2009 r.
- Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na
podstawie stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o oferowaną marżę banku lub
pomniejszoną o oferowany upust.
- Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona, a
upust zmniejszony. Do obliczenia wysokości odsetek proszę przyjąć WIBOR 3M z
dnia 12.10.2009 r.
- Wszelkie dodatkowe koszty związane z udzieleniem kredytu Zamawiającemu
obciążają Wykonawcę.
- Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco Zamawiającego
z deklaracją wekslową.
- Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych
opłat lub prowizji z tego tytułu bez odsetek za okres, za który zostanie
dokonana przedterminowa spłata kredytu. Niniejsze uprawnienie Zamawiającego nie
stanowi podstawy dla Wykonawcy do wcześniejszego żądania spłaty jakichkolwiek
należności z tytułu kredytu.
- Maksymalna długość okresu realizacji zamówienia: od dnia udzielenia
zamówienia do dnia 31.12.2014 r.
Opis zamówienia według Wspólnego
Słownika Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0
Zamawiający nie dopuszcza
składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
częściowych.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Okres związania
ofertą wynosi 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące
warunki:
- są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób
zdolnych do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena
spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia.
Dokumenty wymagane do potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu:
- Formularz ofertowy według wzoru - zgodnie z zał. Nr 1,
- Upoważnienie do występowania w imieniu Wykonawcy - Pełnomocnictwo UWAGA:
dołączone wtedy o ile nie wynikają z załączonych dokumentów (załącznik
Wykonawcy)
- Bank państwowy utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe - rozporządzenie
Ministra Skarbu w sprawie nadania statutu Banku, aktualny skład zarządu wraz z
dokumentami powołującymi poszczególnych członków (załącznik Wykonawcy),
- Bank powołany na podstawie Kodeksu spółek handlowych i ustawy Prawo bankowe
- aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy),
- Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że
Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zmówienie publiczne na
podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień
publicznych (zał. 2).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o
których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie
społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych
dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia
w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców
występujących wspólnie zgodnie z art. 23 ust. 4 jeżeli oferta Wykonawców, o
których mowa powyżej, została wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w
sprawie zamówienia publicznego zobowiązuje wykonawców do dostarczenia umowy
regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa regulująca współpracę podmiotów
składających wspólnie ofertę powinna zawierać m.in.: - określenie celu
gospodarczego, - oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności
solidarnej, - wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i
reprezentację na zewnątrz (lidera), - oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się
aby czas trwania umowy nie był krótszy niż okres realizacji zamówienia. - zakaz
zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. - wykonawcy występujący wspólnie ponoszą
solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Wymagany termin
realizacji zamówienia: rozpoczęcie: 26.11.2009 r.
Kryteria oceny
ofert - cena - 100%
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Klembowie
przy ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38, w pokoju Nr 7 do dnia 16 listopada 2009
r. do godz. 1000.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 listopada 2009
r. o godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego w Sali
Konferencyjnej.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można
odebrać w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 7 lub pobrać ze strony internetowej
Urzędu Gminy w Klembowie.
Ogłoszenie oraz Specyfikacja Istotnych Warunków
Zamówienia zostały zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy w Klembowie
(http://bip.klembow.pl).
Ogłoszenie zostało umieszczone w BZP w dniu
05.11.2009 r., numer ogłoszenia: 386166 - 2009
Uprawnieni do kontaktów z
wykonawcami:
- w sprawie dokumentacji przetargowej: Hanna Nowicka, Urząd Gminy w Klembowie,
ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38,
- w sprawie opisu przedmiotu zamówienia: Teresa Dzwonkowska Skarbnik Gminy
Klembów Urząd Gminy w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38.
WÓJT GMINY KLEMBÓW
KAZIEMIRZ
RAKOWSKI
Załączniki do pobrania:
SIWZ |
|
Prognoza kwoty długu i spłat na rok
2009 i lata następne |
|
Sprawozdania RB (Archiwum ZIP) |
|
Uchwała Regionalnej Izby
Obrachunkowej |
|
Odpowiedz 1 |
|
Załączniki do odpowiedzi 1 |
|
Odpowiedz 2 |
|