Klembów, dnia 17.11.2009 r.
GMINA KLEMBÓW
reprezentowana przez Wójta
z siedzibą w Urzędzie Gminy w Klembowie
ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38, 05-205 Klembów
tel. (0-29) 777-99-40, fax. (0-29) 777-90-85
ogłasza przetarg nieograniczony na:
Udzielenie i obsługę kredytu bankowego w wysokości 745.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Klembów
- Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 745.000,00zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Klembów (słownie: siedemset czterdzieści pięć tysięcy złotych), który będzie spłacany w okresie 8 lat budżetowych.
- Spłata kredytu nastąpi w 32 ratach, z których każda będzie obejmować kapitał i odsetki, płatnych kwartalnie ostatniego dnia roboczego miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy począwszy od I kwartału kalendarzowego 2010 roku.
- Data udostępnienia pełnej kwoty kredytu 11.12.2009 r.
- Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o oferowaną marżę banku lub pomniejszoną o oferowany upust.
- Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona, a upust zmniejszony. Do obliczenia wysokości odsetek proszę przyjąć WIBOR 3M z dnia 17.11.2009 r.
- Wszelkie dodatkowe koszty związane z udzieleniem kredytu Zamawiającemu obciążają Wykonawcę.
- Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco Zamawiającego z deklaracją wekslową.
- Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat lub prowizji z tego tytułu bez odsetek za okres, za który zostanie dokonana przedterminowa spłata kredytu. Niniejsze uprawnienie Zamawiającego nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do wcześniejszego żądania spłaty jakichkolwiek należności z tytułu kredytu.
- Maksymalna długość okresu realizacji zamówienia: od dnia udzielenia zamówienia do dnia 31.12.2017 r.
Opis zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Okres związania ofertą wynosi 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
- są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia.
Dokumenty wymagane do potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- Formularz ofertowy według wzoru - zgodnie z zał. Nr 1,
- Upoważnienie do występowania w imieniu Wykonawcy - Pełnomocnictwo UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynikają z załączonych dokumentów (załącznik Wykonawcy)
- Bank państwowy utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe - rozporządzenie Ministra Skarbu w sprawie nadania statutu Banku, aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków (załącznik Wykonawcy),
- Bank powołany na podstawie Kodeksu spółek handlowych i ustawy Prawo bankowe - aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy),
- Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zmówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (zał. 2).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie zgodnie z art. 23 ust. 4 jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa powyżej, została wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązuje wykonawców do dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m.in.: - określenie celu gospodarczego, - oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, - wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera), - oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się aby czas trwania umowy nie był krótszy niż okres realizacji zamówienia. - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. - wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Wymagany termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie: 11.12.2009 r.
Kryteria oceny ofert - cena - 100%
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Klembowie przy ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38, w pokoju Nr 7 do dnia 26 listopada 2009 r. do godz. 1000.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 listopada 2009 r. o godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego w Sali Konferencyjnej.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 7 lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Gminy w Klembowie.
Ogłoszenie oraz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostały zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy w Klembowie (http://bip.klembow.pl).
Ogłoszenie zostało umieszczone w BZP w dniu 17.11.2009 r., numer ogłoszenia: 211871 - 2009
Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami:
- w sprawie dokumentacji przetargowej: Hanna Nowicka, Urząd Gminy w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38,
- w sprawie opisu przedmiotu zamówienia: Teresa Dzwonkowska Skarbnik Gminy Klembów Urząd Gminy w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38.
WÓJT GMINY KLEMBÓW
KAZIMIERZ RAKOWSKI
Załączniki do pobrania:
SIWZ |
|
Prognoza kwoty długu i spłat na rok 2009 i lata następne |
|
Sprawozdania RB (Archiwum ZIP) |
|
Uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o możliwości spłaty kredytu (zostanie udostępniona niezwłocznie po otrzymaniu dokumentu z RIO) |
|
|