> 2009

2009

ZP-341/29/09

Klembów, dnia 26.11.2009 r.

GMINA KLEMBÓW
reprezentowana przez Wójta
z siedzibą w Urzędzie Gminy w Klembowie
ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38, 05-205 Klembów
tel. (0-29) 777-99-40, fax. (0-29) 777-90-85


ogłasza przetarg nieograniczony na:

Udzielenie i obsługę kredytu bankowego w wysokości 800.000,00 PLN

  1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 800.000,00zł (słownie: osiemset tysięcy złotych), który będzie spłacany w okresie 5 lat budżetowych.
  2. Spłata kredytu nastąpi w 20 ratach, z których każda będzie obejmować kapitał i odsetki, płatnych kwartalnie ostatniego dnia roboczego miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy począwszy od I kwartału kalendarzowego 2010 roku.
  3. Data udostępnienia pełnej kwoty kredytu .17.12.2009 r.
  4. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o oferowaną marżę banku lub pomniejszoną o oferowany upust.
  5. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona, a upust zmniejszony. Do obliczenia wysokości odsetek proszę przyjąć WIBOR 3M z dnia 24.11.2009 r.
  6. Wszelkie dodatkowe koszty związane z udzieleniem kredytu Zamawiającemu obciążają Wykonawcę.
  7. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco Zamawiającego z deklaracją wekslową.
  8. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat lub prowizji z tego tytułu bez odsetek za okres, za który zostanie dokonana przedterminowa spłata kredytu. Niniejsze uprawnienie Zamawiającego nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do wcześniejszego żądania spłaty jakichkolwiek należności z tytułu kredytu.
  9. Maksymalna długość okresu realizacji zamówienia: od dnia udzielenia zamówienia do dnia 31.12.2014 r.
Opis zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Okres związania ofertą wynosi 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
  • są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia.

Dokumenty wymagane do potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
  1. Formularz ofertowy według wzoru - zgodnie z zał. Nr 1,
  2. Upoważnienie do występowania w imieniu Wykonawcy - Pełnomocnictwo UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynikają z załączonych dokumentów (załącznik Wykonawcy)
  3. Bank państwowy utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe - rozporządzenie Ministra Skarbu w sprawie nadania statutu Banku, aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków (załącznik Wykonawcy),
  4. Bank powołany na podstawie Kodeksu spółek handlowych i ustawy Prawo bankowe - aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy),
  5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zmówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (zał. 2).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
  2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
  3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie zgodnie z art. 23 ust. 4 jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa powyżej, została wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązuje wykonawców do dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m.in.: - określenie celu gospodarczego, - oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, - wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera), - oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się aby czas trwania umowy nie był krótszy niż okres realizacji zamówienia. - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. - wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Wymagany termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie: 17.12.2009 r.

Kryteria oceny ofert - cena - 100%

Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Klembowie przy ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38, w pokoju Nr 7 do dnia 07 grudnia 2009 r. do godz. 1000.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07 grudnia 2009 r. o godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego w Sali Konferencyjnej.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 7 lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Gminy w Klembowie.
Ogłoszenie oraz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostały zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy w Klembowie (http://bip.klembow.pl).
Ogłoszenie zostało umieszczone w BZP w dniu 26.11.2009 r., numer ogłoszenia: 408468 - 2009

Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami:
  • w sprawie dokumentacji przetargowej: Hanna Nowicka, Urząd Gminy w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38,
  • w sprawie opisu przedmiotu zamówienia: Teresa Dzwonkowska Skarbnik Gminy Klembów Urząd Gminy w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38.
WÓJT GMINY KLEMBÓW
KAZIEMIRZ RAKOWSKI



Załączniki do pobrania:
  SIWZ Naciśnij aby pobrać Naciśnij aby pobrać
  Prognoza kwoty długu i spłat na rok 2009 i lata następne Naciśnij aby pobrać
  Sprawozdania RB (Archiwum ZIP) Naciśnij aby pobrać
  Uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej Naciśnij aby pobrać

 



 

Opublikowane przez: Jarosław Przybysz | Data wprowadzenia: 2009-11-26 14:37:46 | Data modyfikacji: 2009-11-26 15:15:29.

Zobacz:
 2019 .  2018 .  2017 .  2016 .  2015 .  2014 .  2013 .  2012 .  2011 .  2010 .  2009 .  2008 .  Informacje o wyborze oferty . 
Data wprowadzenia: 2009-11-26 14:37:46
Data modyfikacji: 2009-11-26 15:15:29
Opublikowane przez: Jarosław Przybysz
« powrót
 
Dodatkowe Informacje:
.
Adres:
Urząd Gminy
ul. Gen. F.Żymirskiego 38
05-205 Klembów
Wójt Gminy
Rafał Mathiak
Kontakt:
Tel: (+48 29) 753-88-00
Fax: (29) 777-90-85
e-mail: urzad@klembow.pl