2008
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU |
INFORMACJA O WYNIKACH naboru na stanowiski Inspektora ds. gospodarki przestrzennej.doc |
INFORMACJA O WYNIKACH naboru na stanowisko radcy prawnego.doc |
Konkurs na stanowisko Dyrektora GOK w Klembowie. |
WÓJT GMINY KLEMBÓW ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Klembowie
1.1 wykształcenie wyższe , preferowane kierunkowe z zakresu kultury ,turystyki , organizacji i zarządzania kulturą , pedagogika kulturalno-oświatowa, animacja kulturalna itp. 1.2 staż pracy minimum 5 lat , w tym 2 lata pracy w instytucjach kultury lub oświaty , wskazane doświadczenie na stanowiskach kierowniczych , 1.3 znajomość funkcjonowania instytucji kultury , 1.4 preferowane będą umiejętności organizacyjne , menedżerskie, 1.5 dyspozycyjność i dobry stan zdrowia , pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku kierowniczym ,
2.1 list motywacyjny i CV , 2.2 uwierzytelnione odpisy dyplomu i świadectw dokumentujących posiadane kwalifikacje, 2.3 dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, 2.4 przedstawienie koncepcji funkcjonowania Gminnego Ośrodka Kultury w Klembowie, 2.5 oświadczenie kandydata o stanie zdrowia , 2.6 oświadczenie , że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz , że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, 2.7 oświadczenie kandydata , że nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi , o których mowa w art. 4 ust.1 , 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz.U.05.14.114 z późn. zm. ) 2.8 oświadczenie , że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U.02.101.926 z późn. zm ). w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora. Pisemne oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem „ Konkurs na stanowisko Dyrektora Ośrodka Kultury w Klembowie” w terminie do 31 grudnia 2008r. w sekretariacie Urzędu Gminy Klembów , lub pocztą na adres Urząd Gminy Klembów , ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38 , 05-205 Klembów z dopiskiem na kopercie „ Konkurs na stanowisko Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Klembowie „ Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Postępowanie konkursowe z udziałem kandydatów w dniu 6 stycznia 2009r. o godzinie 10.00 w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy Klembów przeprowadzi komisja powołana przez Wójta Gminy. Kandydaci mogą zapoznać się z warunkami organizacyjnymi działalności GOK pok. 15 Urzędu Gminy w Klembowie u Sekretarza Gminy , natomiast o bieżącej sytuacji ekonomiczno-finansowej w pok. 2 Urzędu Gminy w Klembowie u Skarbnika Gminy. Wójt Gminy Kazimierz Rakowski |
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY |
WÓJT GMINY KLEMBÓW OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Inspektora ds. geodezji i gospodarki nieruchomościami 1. Wymagania niezbędne stawiane kandydatom: a) wykształcenie wyższe o kierunku geodezja, prawo, gospodarka nieruchomościami lub pokrewne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku, b) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, c) minimum trzy lata stażu w administracji publicznej, 2. Wymagania dodatkowe: a) wskazane doświadczenie zawodowe, b) znajomości przepisów z zakresu: geodezji i kartografii, gospodarki nieruchomościami, planowania i zagospodarowania przestrzennego, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, c) biegła obsługa komputera, znajomości urządzeń biurowych, d) dobra organizacja pracy oraz umiejętności pracy w zespole, 3. Zakres wykonywania zadań na stanowisku: a) prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z kpa w sprawie złożonych wniosków o podział nieruchomości, rozgraniczenie nieruchomości wraz b) prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z naliczaniem opłaty planistycznej oraz opłat adiacenckich, c) prowadzenie postępowania odwoławczego od wydanych w/w decyzji, d) prowadzenie spraw związanych z przejęciem gruntów na własność gminy oraz wypłatą odszkodowań, e) przygotowywanie niezbędnych dokumentów do zawierania aktów notarialnych, f) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych zadań, g) praca w Komisji przetargowej zgodnie z ustawą Prawa zamówień publicznych, h) przygotowywanie projektów uchwał związanych z wykupem i zamianą gruntów, i) wykonywanie innych poleceń służbowych nie objętych niniejszym zakresem, 4. Wymagane dokumenty: a) życiorys z opisem pracy zawodowej ( CV ), b) list motywacyjny, c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, d) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje, e) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i oświadczenia f) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym, g) oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślne oraz, że nie toczy się przeciw niemu postępowania karne, h) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, i) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z ustawą a dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm. ) Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 17 grudnia 2008 r. Wójt Gminy Klembów /-/ Kazimierz Rakowski |
Ogłoszenie o naborze na Radcę Prawnego. |
WÓJT GMINY KLEMBÓW OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY RADCY PRAWNEGO
a) wykształcenie wyższe prawnicze. b) znajomość przepisów prawa samorządowego , planowania przestrzennego, zamówień publicznych.
a) wskazane doświadczenie zawodowe , mile widziane przy obsłudze prawnej gmin. b) umiejętność interpretowania przepisów z zakresu ustawy o samorządzie gminnym , Prawa Pracy , Kodeksu Postępowania Administracyjnego. c) znajomość języka obcego , preferowany angielski . d) komunikatywność , umiejętność pracy w zespole. , e) znajomość procedur biurowych f) systematyczność. g) umiejętność analitycznego myślenia.
a) przygotowywanie projektów gminnych aktów prawnych , uchwał , zarządzeń , decyzji administracyjnych, b) obsługa prawna posiedzeń Rady Gminy i jej organów. c) opracowywanie pism procesowych, d) opiniowanie projektów umów cywilno-prawnych i porozumień, e) wydawanie opinii prawnych, f) zapewnienie obsługi prawnej organom Gminy , pracownikom Urzędu oraz jednostkom organizacyjnym, g) reprezentowanie gminy i jednostek organizacyjnych przed sądami powszechnymi,
a) życiorys ( CV ), b) list motywacyjny, c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy, d) kwestionariusz osobowy , e) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, f) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie oraz , że nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne, g) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, h) kopia nowego dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego i) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym, Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 24 listopada 2008r.w sekretariacie Urzędu Gminy w Klembowie przy ulicy Gen. Franciszka Żymirskiego 38 - pokój 10 z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko Radcy Prawnego w Urzędzie Gminy Klembów” lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klembowie ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38 , 05-205 Klembów . Ogłoszenie podlega umieszczeniu na stronie BIP Gminy Klembów oraz tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klembowie oraz prasie lokalnej w terminie od 3 listopada 2008r. Wójt Gminy Klembów Kazimierz Rakowski |
WÓJT GMINY KLEMBÓW OGŁASZ NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Inspektora ds. gospodarki przestrzennej 1. Wymagania niezbędne stawiane kandydatom: a) wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym, ochrona środowiska, planowanie przestrzenne, budowlane lub pokrewne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku b) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, c) minimum trzy lata stażu w administracji publicznej, 2. Wymagania dodatkowe: a) wskazane doświadczenie zawodowe, b) znajomości przepisów z zakresu: Prawa budowlanego, planowania przestrzennego, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, c) biegła obsługa komputera, znajomości urządzeń biurowych, d) dobra organizacja pracy oraz umiejętności pracy w zespole, 3. Zakres wykonywania zadań na stanowisku: a) prowadzenie postępowania administracyjnego zgodnie z kpa w sprawie złożonych wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z wszelkimi zagadnieniami, b) prowadzenie postępowania odwoławczego od wydanych w/w decyzji o warunkach zabudowy, c) prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i rejestru decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, d) przygotowywanie materiałów dot. Wydanych w/w decyzji do dokonywania okresowej oceny aktualności studium i planów miejscowych, sporządzanie aktualizacji strategii gminy i innych opracowań branżowych sporządzonych na potrzebę gminy, e) archiwizowanie dokumentów dotyczących procedury przygotowania i wydawania decyzjo o warunkach zabudowy i decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego, f) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych zadań, g) prowadzenie inwentaryzacji urbanistycznej wydawanych decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego, h) prowadzenie spraw związanych z inwestycjami gminnymi obiektów i budowli komunalnych , i) przygotowywanie i prowadzenie zamierzeń inwestycyjnych i remontowych Gminy, j) praca w Komisji przetargowej zgodnie z ustawą Prawa zamówień publicznych, k) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem lub odmową wydania decyzji o ustawieniu reklam w pasie drogowym, l) przygotowywanie wypisów i wyrysów z uchwalonych planów miejscowych, ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, a także innych informacji, prowadzenie rejestru ich wydawania oraz kontrola opłat skarbowych, m) przygotowywanie projektów uchwała w sprawach planowania przestrzennego, n) wykonywanie innych poleceń służbowych nie objętych niniejszym zakresem, 4. Wymagane dokumenty: a) życiorys z opisem pracy zawodowej ( CV ), b) list motywacyjny, c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, d) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje ( świadectwo, dyplom ) e) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i oświadczenia o niekaralności za przestępstwa popełnione z winy umyślnej, f) zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym, g) oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślne oraz, że nie toczy się przeciw niemu postępowania karne, h) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, i) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z ustawą a dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm. ) Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 14 listopada 2008r. w sekretariacie Urzędu Gminy w Klembowie przy ulicy Gen. Franciszka Żymierskiego 38 pokój 10 z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. gospodarki przestrzennej gminy, w Klembowie lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Klembowie. Ogłoszenie podlega umieszczeniu na stronie BIP Gminy Klembów tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klembowie oraz prasie lokalnej w terminie od 22 października 2008r. WÓJT GMINY KLEMBÓW KAZIMIERZ RAKOWSKI |
OBWIESZCZENIE |
Klembów, dnia 17.09.2008r. CP-7331/5/08 OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY KLEMBÓW Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu zawiadamiam że w na wniosek Mazowieckiego Operatora Systemu Dystrybucyjnego Sp. Z o.o., Oddział Zakład Gazowniczy w Warszawie, ul. Kruczkowskiego 2, 00-412 Warszawa zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie gazociągu średniego ciśnienia o ciśnieniu niewiększym niż 0,5 MPa w pasie drogowym w pasie drogowym dróg gminnych nr ewid. 176/7, 178, 179/1, 179/3, 180/1 i 206 wraz z przyłączami na działkach nr ewid. 154/2, 176/4, 176/6, 179/4 i 180/2 we wsi Lipka. Stosownie do treści art. 10 Kpa. informuję, że w terminie 14 dni od daty podania niniejszej informacji do publicznej wiadomości w Urzędzie Gminy w Klembowie w pok. 7 można zapoznać się z aktami sprawy. |
OBWIESZCZENIE2 |
Klembów, dnia 17.09.2008r. CP-7331/6/08 OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY KLEMBÓW Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu zawiadamiam że w na wniosek ZEW-T Dystrybucja Sp. Z o.o. ul. Marsa 95, 04-470 Warszawa reprezentowanego Pana Adama Przedpełskiego zam. ul. Polna 1A, 07-210 Długosiodło zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na rozbudowie napowietrznej elektroenergetycznej linii niskiego napięcia 0,4 kV w pasie drogowym ul. Piotra Skargi |
ZAP |
Z A P R O S Z E N I E Wójt Gminy Klembów , ks. Proboszcz Parafii Św. Klemensa w Klembowie oraz Prezes OSP Klembów Serdecznie zapraszają Na uroczystość z okazji 100-lecia Ochotniczej Straży Pożarnej w Klembowie , które odbędzie się 7 września 2008 roku na terenie naszej gminy. Program uroczystości : godz. 11.00 - zbiórka pocztów sztandarowych i jednostek OSP na terenie OSP Klembów godz. 11.30 - przemarsz do kościoła parafialnego z udziałem strażackiej orkiestry godz. 12.00 - uroczysta Msza Święta i poświęcenie ufundowanego przez Straż witraża Św. Floriana godz. 13.00 - uroczystość na placu OSP Klembów - podniesienie flagi państwowej i hymn narodowy - powitanie gości - rys historyczny OSP Klembów - poświęcenie sztandaru - wręczenie odznaczeń i dyplomów - wystąpienia zaproszonych gości - festyn strażacki Patronat Honorowy nad Uroczystością objęli : J.E.Ks. Bp Kazimierz Romaniuk Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik Komendant Wojewódzki PSP Gen. Ryszard Psujek |
Z A P R O S Z E N I E
w budynku Urzędu Gminy w Klembowie. Celem spotkania jest zapoznanie społeczeństwa z programem LEADER i warunkach jego realizacji w Polsce oraz omówienie zasad tworzenia Lokalnej Strategii Rozwoju.
Kazimierz Rakowski |
OGŁASZA NABÓR ds. INFORMATYKI |
WÓJT GMINY KLEMBÓW OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY ds. INFORMATYKI w wymiarze ½ etatu
a) wykształcenie minimum średnie , preferowane wyższe o kierunku informatycznym lub pokrewnym umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku, b) znajomość systemu operacyjnego Windows 2003/XP c) podstawowa znajomość baz danych MS SQL , Firebird i oprogramowania stosowanego w Urzędzie Gminy, d) podstawowa wiedza w zakresie konfiguracji urządzeń sieciowych.
a) mile widziana znajomość Linuxa b) prawo jazdy c) wskazane doświadczenia zawodowe d) umiejętność interpretowania przepisów prawa z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie danych osobowych, e) umiejętność interpretowania przepisów ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne f) umiejętność interpretowania przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej g) komunikatywność , umiejętność pracy w zespole, h) znajomość języka angielskiego ( minimum podstawowego )
1) monitorowanie rynku IT pod kątem nowych rozwiązań w zakresie sprzętu komputerowego, 2) przekazywanie informacji na stronę internetową przygotowaną przy współpracy z pracownikiem merytorycznym, 3) wprowadzanie danych do Biuletynu Informacji Publicznej i na stronę Urzędu ( ogólną ) 4) obsługa istniejących systemów informatycznych Urzędu Gminy, 5) bieżąca konserwacja sieci komputerowej i drobne naprawy sprzętu komputerowego, 6) zabezpieczenie sieci komputerowej , danych i oprogramowanie przed ingerencją z zewnątrz, 7) wykonywanie kopii zapasowych danych, 8) przygotowanie Urzędu do realizacji z zakresu wprowadzenia elektronicznego obiegu dokumentów i podpisu elektronicznego, 9) dokonywanie kontroli oprogramowania pod względem legalności, 10) przestrzeganie zasad udzielania zamówień publicznych , ustawy o ochronie danych osobowych i informacji niejawnych, 11) współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy , wprowadzanie ich danych z zakresu ich działania , 12) wprowadzanie na bieżąco spraw i wydarzeń związanych z gminą Klembów , 13) inne zadania związane z informatyzacją Gminy i obsługą systemu informatycznego.
1) życiorys z opisem pracy zawodowej ( CV ), 2) list motywacyjny , 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie , 4) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje ( świadectwo , dyplom ) 5) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione z winy umyślnej, 6) zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym, 7) oświadczenie , że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz , że nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne, 8) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, 9) oświadczenie , że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U.z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm. ) Dokumenty należ składać w terminie do dnia 10 sierpnia 2008r. w sekretariacie Urzędu Gminy w Klembowie przy ulicy Gen. Franciszka Żymierskiego 38 , pokój 10 z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko Informatyk „ lub pocztą na adres : Urząd Gminy w Klembowie ul. Gen. Franciszka Żymierskiego 38 , 05-205 Klembów. Ogłoszenie podlega umieszczeniu na stronie BIP Gminy Klembów oraz tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klembowie oraz prasie lokalnej w terminie od dnia 27 lipca 2008r. Wójt Gminy Klembów Kazimierz Rakowski |
Nabór ds. BUDOWNICTWA |
WÓJT GMINY KLEMBÓW OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY ds. BUDOWNICTWA
a) wykształcenie minimum średnie techniczne , preferowane wyższe o kierunku ogólno budowlanym , b) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, c) minimum dwuletni staż pracy.
a) wskazane doświadczenie zawodowe. b) znajomość przepisów z zakresu : Prawa Budowlanego , Planowania przestrzennego , kodeksu postępowania administracyjnego , ustawy o samorządzie gminnym, c) biegła obsługa komputera , znajomość obsługi urządzeń biurowych, d) dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole,
a) wydawanie decyzji administracyjnych o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu przestrzennym, b) prowadzenie spraw związanych z inwestycjami gminnych obiektów i budowli komunalnych, c) przygotowanie i prowadzenie zamierzeń inwestycyjnych i remontowych Gminy, d) opracowywanie strategii rozwoju gminy , e) współpraca i uczestniczenie w przygotowywaniu materiałów do przetargu , f) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem lub odmową wydania decyzji o ustanowieniu reklam w pasie drogowym,
a) życiorys z opisem pracy zawodowej ( CV ), b) list motywacyjny, c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, d) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje ( świadectwo , dyplom ) e) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione z winy umyślnej, f) zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym, g) oświadczenie kandydata , że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz , że nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne, h) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, i) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U.z 2002r Nr 101, poz. 926 ze zm. ) Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 10 sierpnia 2008r. w sekretariacie Urzędu Gminy w Klembowie przy ulicy Gen. Franciszka Żymierskiego 38 pokój 10 z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. Budownictwa „ w Klembowie lub pocztą na adres Urząd Gminy w Klembowie ul. Gen. Franciszka Żymierskiego 38 , 05-205 Klembów. Ogłoszenie podlega umieszczeniu na stronie BIP Gminy Klembów oraz tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klembowie oraz prasie lokalnej w terminie od 27 lipca 2008r. Wójt Gminy Klembów Kazimierz Rakowski |
WÓJT GMINY KLEMBÓW OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju Gminy
a) wykształcenie minimum średnie preferowane wyższe o kierunku ekonomicznym , ochrona środowiska , planowanie przestrzenne , budowlane lub pokrewne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku, b) minimum czteroletni staż pracy administracji samorządowej , c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
a) znajomość przepisów z zakresu : ustawy o samorządzie gminnym , finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego ustawy o zamówieniach publicznych , ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym , b) biegła obsługa komputera , znajomość obsługi urządzeń biurowych, c) dobra organizacja pracy oraz umiejętności pracy w zespole.
1) bezpośrednie kierowanie personelem referatu, 2) wykonywanie jednostkowych zadań wynikających z zakresu referatu, 3) poprawność spraw przygotowanych dla Wójta , Zastępcy Wójta, 4) utrzymywanie prawidłowej dyscypliny pracy w Referacie, 5) nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy służbowej i państwowej przez podległych pracowników, 6) przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, 7) prowadzenie kontroli wewnętrznej w referacie, 8) przygotowywanie materiałów będących przedmiotem obrad Rady Gminy , oraz realizowanie uchwał Rady i ustaleń Wójta, 9) inne ustalenia wynikające z zakresu referatu.
1)życiorys z opisem pracy zawodowej (CV ) , 2) list motywacyjny 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje ( świadectwo , dyplom ) 5) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione z winy umyślnej, 6) zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym, 7) oświadczenie , że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz , że nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne, 8) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, 9) oświadczenie , że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych , zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U.z 2002r. Nr 101,poz.926 ze zm. ) Dokumenty należy składać w terminie do dnia 18 lipca 2008r. w sekretariacie Urzędu Gminy w Klembowie przy ulicy Gen. Franciszka Żymierskiego 38 pokój 10 z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Referatu Inwestycji i Rozwoju Gminy w Klembowie „ lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Klembowie ul. Gen. Franciszka Żymierskiego 38 , 05-205 Klembów. Ogłoszenie podlega umieszczeniu na stronie BIP Gminy Klembów oraz tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Klembowie oraz prasie lokalnej w terminie od dnia 7 lipca 2008r. Wójt Gminy Klembów Kazimierz Rakowski |
Nabór kandydatów na stanowisko inspektor ds. księgowości i finansów. |
Dyrektor Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół i Placówek Oświatowych w Klembowie ogłasza otwarty nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze inspektor ds. księgowości i finansów. Pobierz dokument |
OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA I WYSTĄPIENIU DO ORGANÓW WSPÓŁDZIAŁAJĄCYCH W SPRAWIE WYDANIA DECYZJI O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH DLA PRZEDSIĘWZIĘCIA POLEGAJĄCEGO NA BUDOWIE ULICY KOCZOROWSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI OSTRÓWEK, GM. KLEMBÓW 5-Gmina Klembów-wszczęcie-Koczorowska droga-internet.doc |
OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA I WYSTĄPIENIU DO ORGANÓW WSPÓŁDZIAŁAJĄCYCH W SPRAWIE WYDANIA DECYZJI O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH DLA PRZEDSIĘWZIĘCIA POLEGAJĄCEGO NA BUDOWIE DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI KAROLEW, GM. KLEMBÓW 4-Gmina Klembów-wszczęcie-Karolew droga-internet.doc |
Data modyfikacji: 2009-01-14 12:05:01
Autor: Ewa Cholewińska
Opublikowane przez: Zbigniew Butrymowicz