> 2014

2014

GOPS: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Klembowie ogłasza nabór na
stanowisko: ASYSTENTA RODZINY
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klembowie ogłasza nabór na stanowisko:
ASYSTENTA RODZINY

Forma zatrudnienia: umowa o pracę 1/2 etatu na czas określony od 01.03.2014r. do 31.08.2014r.

    1. Wymagania niezbędne:
      1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
      2. korzystanie z pełni praw publicznych,
      3. nieposzlakowana opinia,
      4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      5. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,
      6. wykształcenie:
        • " wyższe o kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna
        • " lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną
        • " lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony w drodze rozporządzenia Ministra właściwego do spraw rodziny i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną
        • " lub co najmniej wykształcenie średnie, szkolenie w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
      7. kandydat/kandydatka nie jest i nie był/a pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jemu/jej zawieszona ani ograniczona,
      8. kandydat/kandydatka wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek został na niego/nią nałożony na podstawie tytułu egzekucyjnego;
      9. kandydat/kandydatka nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
    2. Wymagania dodatkowe:
      1. znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
      2. wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny,
      3. umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej,
      4. posiadanie własnego środka transportu,
      5. znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej i innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną
    3. Preferowane cechy osobowościowe kandydatów:
      1. odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność,
      2. kreatywność, asertywność, komunikatywność,
      3. wykazywanie własnej inicjatywy,
      4. umiejętność współpracy w zespole,
      5. odporność na sytuacje stresowe,
      6. umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną.
    4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
      Asystent rodziny głównie prowadzi pracę z rodziną w miejscu jej zamieszkania.
      Do zadań asystenta rodziny należy w szczególności:
      1. opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;
      2. udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;
      3. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych i psychologicznych;
      4. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;
      5. wspieranie aktywności społecznej rodzin;
      6. podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;
      7. prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
      8. dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny;
      9. współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.
    5. Wymagane dokumenty:
      1. CV /życiorys/;
      2. List motywacyjny;
      3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
      4. Kopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy);
      5. Kopie świadectw pracy, ewentualnie referencje z zakładów pracy;
      6. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku (w przypadku zatrudnienia zaświadczenie lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na danym stanowisku pracy);
      7. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
      8. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego;
      9. Kopia dowodu osobistego;
      10. Inne dokumenty potwierdzające zdobytą wiedzę, umiejętności i kwalifikacje.


Uwaga ! List motywacyjny i CV należy opatrzyć klauzulą:
"Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 1997 roku Nr 133, poz.833 z późn. zm.)".
Uwaga! W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały ww. dokumentów.

  1. Postępowanie rekrutacyjne: Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:
    • Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej.
    • Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klembowie, przy ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38 i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.
  2. Termin i sposób składania ofert:

    Dokumenty (w zamkniętej kopercie) należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klembowie lub pocztą na adres:

    Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Klembowie
    ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 38
    05-205 Klembów
    w terminie do 17.02.2014r.

    O wynikach naboru, ewentualnej rozmowie kwalifikacyjnej, kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

    Kierownik Gminnego Ośrodka
    Pomocy Społecznej w Klembowie
    Tamara Barańska
 

Opublikowane przez: Jarosław Przybysz | Data wprowadzenia: 2014-02-10 16:02:18.
Data wprowadzenia: 2014-02-10 16:02:18
Opublikowane przez: Jarosław Przybysz
« powrót
 
Dodatkowe Informacje:
.
Adres:
Urząd Gminy
ul. Gen. F.Żymirskiego 38
05-205 Klembów
Wójt Gminy
Rafał Mathiak
Kontakt:
Tel: (+48 29) 753-88-00
Fax: (29) 777-90-85
e-mail: urzad@klembow.pl