> 2013

2013

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w
Klembowie ogłasza nabór na stanowisko: ASYSTENTA
RODZINY

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klembowie

ogłasza nabór na stanowisko:

ASYSTENTA RODZINY

 

Forma zatrudnienia: umowa-zlecenie

Przewidywany okres zatrudnienia: od 01.05.2013r. do 31.07.2013r. (z możliwością kontynuowania umowy w kolejnych okresach).

 

1.Wymagania niezbędne:

a) posiadanie obywatelstwa polskiego,

b) korzystanie z pełni praw publicznych,

c) nieposzlakowana opinia,

d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,

e) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,

f) wykształcenie:

  • wyższe o kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna

  • lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną

  • lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony w drodze rozporządzenia Ministra właściwego do spraw rodziny i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną

  • lub co najmniej wykształcenie średnie, szkolenie w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.

g) kandydat/kandydatka nie jest i nie był/a pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jemu/jej zawieszona ani ograniczona,

h) kandydat/kandydatka wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek został na niego/nią nałożony na podstawie tytułu egzekucyjnego;

i) kandydat/kandydatka nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.


2.Wymagania dodatkowe:

a) znajomość obsługi komputera i programów biurowych,

b) wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny,

c) umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej,

d) posiadanie własnego środka transportu,

e)znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej i innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną

 

3.Preferowane cechy osobowościowe kandydatów:

a) odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność,

b) kreatywność, asertywność, komunikatywność,

c) wykazywanie własnej inicjatywy,

d) umiejętność współpracy w zespole,

g) odporność na sytuacje stresowe,

h) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną.


4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do głównego obowiązku asystenta rodziny należeć będzie wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny.

Asystent rodziny odpowiedzialny będzie za systematyczną indywidualną pracę z rodzinami wskazanymi przez Ośrodek, udzielanie im kompleksowej pomocy i wsparcia w wypełnianiu swoich zadań. W tym celu asystent rodziny m.in. będzie:

  • współpracował z instytucjami takimi jak szkoła, przedszkole, sąd, powiatowy urząd pracy, urząd gminy, itp.,

  • pomagał w wypełnianiu zadań opiekuńczo - wychowawczych,

  • pomagał i uczył oszczędnego zarządzania budżetem domowym,

  • merytorycznie pomagał w prowadzeniu gospodarstwa domowego,

  • pomagał w rozwiązywaniu podstawowych problemów socjalnych rodziny, wspierał jej aktywność społeczną,

  • motywował do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny.

Asystent rodziny świadczyć będzie usługi w miejscu zamieszkania rodziny, może również towarzyszyć rodzinie poza miejscem zamieszkania.

 

5.Wymagane dokumenty:

  1. CV /życiorys/;

  2. List motywacyjny;

  3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

  4. Kopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy);

  5. Kopie świadectw pracy, ewentualnie referencje z zakładów pracy;

  6. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku (w przypadku zatrudnienia zaświadczenie lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na danym stanowisku pracy);

  7. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;

  8. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego;

  9. Kopia dowodu osobistego;

  10. Inne dokumenty potwierdzające zdobytą wiedzę, umiejętności i kwalifikacje.

 

Uwaga ! List motywacyjny i CV należy opatrzyć klauzulą:

            “Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych   zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych  do realizacji procesu rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych  ( Dz. U. z 1997 roku  Nr 133, poz.833 z późn. zm.)”.


Uwaga! W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały ww. dokumentów.

 

6. Postępowanie rekrutacyjne:

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

 Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej.

Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klembowie, przy ul. Gen.Fr.Żymirskiego 38 i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.

 

7.Termin i sposób składania ofert:

Dokumenty (w zamkniętej kopercie) należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klembowie lub pocztą na adres:


Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Klembowie

ul. Gen.Fr.Żymirskiego 38

05-205 Klembów

 

w terminie do 17.04.2013r.

 

O wynikach naboru, ewentualnej rozmowie kwalifikacyjnej, kandydaci zostaną  powiadomieni indywidualnie.


Kierownik Gminnego Ośrodka

Pomocy Społecznej w Klembowie

Tamara Barańska


 

Opublikowane przez: Jarosław Przybysz | Data wprowadzenia: 2013-04-10 15:06:02.
Data wprowadzenia: 2013-04-10 15:06:02
Opublikowane przez: Jarosław Przybysz
« powrót
 
Dodatkowe Informacje:
.
Adres:
Urząd Gminy
ul. Gen. F.Żymirskiego 38
05-205 Klembów
Wójt Gminy
Rafał Mathiak
Kontakt:
Tel: (+48 29) 753-88-00
Fax: (29) 777-90-85
e-mail: urzad@klembow.pl